Rolig baby..

Lohne

Forelsket i forumet
Hvordan vil dere beskrive sparkemønsteret til babyene deres? Altså, hvor ofte per dag, hvor lenge av gangen og hvor kraftig?
Han som leier hybel av meg er veeldig rolig...(sammenlignet med sin bror, noe man forsåvidt ikke skal gjøre men...) Kan kjenne at han flytter forsiktig på seg innimellom, og kanskje én gang i løpet av dagen har han en skikkelig sparkeoppvisning. Men denne varer ikke lenge...

hun er rolig, men langt fra rolig som storebroren. jeg tenker at så lenge jeg kjenner hun bevege seg innimellom så er det ok. hun spenner ikke så mye, men "flytter" en del på seg så regner med hun har det bra da :)

Mitt lille nurk beveger seg endel om dagen, sparker godt om jeg slapper av på sofaen om kvelden og sover om natten... Men han kan ha noen ordentlig rolige dager også, hvor jeg begynner å lure litt før han gir meg et spark. Hvis jeg bøyer meg mye, protesterer han med å dytte seg opp i ribben eller nedover i sida. Bestem krabat føler jeg.. .

Jeg har to svært livlige krabater i magen. De sparker fra seg nesten så fort jeg setter meg, men ikke alltid samtidig da. På kveldene har som regel begge to et skikkelig show for oss, ser ut som de skal krype ut av magen på hver sin side noen ganger, hehe. Storebror var også veldig aktiv, så kanskje de blir like propell som det han er :)

Det blir spennende å se hvordan det blir når de kommer ut.

lille gutten sparker en del syntes da jeg.kan våkne til at han sparker,og til jeg sovner haha.Men om jeg drikker noe sukker drikke da sparker han ganske så mye,og om jeg ligger helt i ro å hører på musikk så sparker han.Han sparker alltid når han hører musikk hmm merkelig greier.men koselig da :)

Lille frøken her er ganske livlig, jeg kjenner både spark og bevegelser  ganske så ofte gjennom dagen, kvelden og natten. Jeg har  aldri måtte legge meg ned fordi jeg er  engstelig fordi jeg ikke har kjent liv.

Det viktigste er jo at man kjenner igjen et mønster på sin egen baby, og at det ikke plutselig forandrer seg veldig og at det blir veldig stille. Noen er roligere enn andre, og det har jo også noe å si hvordan babyen og morkaken ligger.

Jeg har en veldig rolig frøken også, og det er dager jeg må virkelig kjenne etter, og av og til ta saft testen for å få noe bevegelse. Men kjenner liv hver dag og alle UL frem til nå har vært fine og normale.

livlig krabat her også.. 

dersom jeg eter isbiter( det gjør jeg OFTE), drikker kaldt eller bader i varmt bad... så er det møøøe liv;) 

Har en ganske livlig krabat selv.

Han har er mer og mer våken, sparker og beveger seg mye. Ser til og med sparkene hans godt nå :)

Jaja, jeg får kanskje bare nyte det :) Kanskje er han bare en rolig type! Storebror er til tider en meget aktiv kar, så kanskje bare å håpe at denne blir hakket roligere ;) Hehe..

Kjenner bevegelser gjennom hele dagen omtrent, men det er oftest veldig forsiktig. Veldig rolig i det siste, har ikke vært så mange omganger med god sparking på en stund. Tror hun må ha snudd seg litt. Synes det er litt skremmende, men samtidig kjenner jeg jo dulting jevnlig (mens jeg skriver og) så jeg vet jo at hun lever. Men håper hun sparker slik at jeg kan se det utenpå magen igjen snart. Er sjeldent hun gjør det, men det er jo så kos, og veldig rart, å se på

Det var det jeg visste!! Jeg har en helt gæærn baby i magen. Her er det nesten aldri rolig, beveger på seg hele tiden. Nå for tiden like hun seg godt oppi ribbeina mine:))

Bagera skrev:
Det var det jeg visste!! Jeg har en helt gæærn baby i magen. Her er det nesten aldri rolig, beveger på seg hele tiden. Nå for tiden like hun seg godt oppi ribbeina mine:))

Hehe, ja det blir moro å se om det stemmer etterhvert da ;) Stemmer med førstemann her i allefall!

Back
Topp