Rokkering

FruGlad

Elsker forumet
Jeg ønsket meg rokkering til jul, og fikk det. Noen som har brukt det? Noen treningstips? Nå rokker jeg hver dag og øker gradvis i lengden. Ble øm de første gangene, ja! Men moro, så håper det fungerer!!

Minner meg på at jeg burde funnet frem min rockering... Har ikke noen tips, for har aldri kommet mer enn i gang før jeg har tatt pause fra den igjen.... Blir veldig øm til å begynne med, men det er jo veldig gøy når det ikke er vondt lengre :-)

Ja, finn den frem! Min står ved lekegrinden, så jeg kan ikke unngå å se den ;-) Det var bare ømt de første par gangene og jeg begynte veldig pent. 

Stemmer det, jeg har sånn rockering jeg:/
Hehe, den har jeg helt glemt. Den fungerer den altså, brukte den 10 min hver dag før jeg ble gravid. I førsten så det ut som jeg hadde fått juling....

Stemmer det, jeg har sånn rockering jeg:/
Hehe, den har jeg helt glemt. Den fungerer den altså, brukte den 10 min hver dag før jeg ble gravid. I førsten så det ut som jeg hadde fått juling....

I dag holdt jeg på like lenge som jeg har gjort de siste 3 dagene, men jeg satte opp tempoet. Og da ble jeg sliten, gitt! Det er jo mange som mener rokkering fungerer på kjernen, og jeg kjenner det i mage og sider så jeg tror det har noe for seg. Oppfordrer alle som har rokkering om å finne den frem igjen!

Nå har jeg funnet frem igjen rockeringen også, ble inspirert av denne tråden
Kjenner godt i sideflesket at den har hatt fri en lang stund, men nå skal jeg bli flinkere, er jo faktisk litt morsom trening (er vel ikke den som er mest glad i å trene.. )

Så bra! Vi får oppmuntre hverandre og minne hverandre på å rokke litt hver dag :-)

Bare jeg som ikke har sansen for rockering her inne??

Går heller lange raske turer med vogna

Jeg er helt ny rokkeringbruker, og enn så lenge synes jeg det er moro. Så får vi se om det gir resultater også  Og trille tur det gjør jeg jo også. Er jo ikke snakk om å enten trilletur eller gjøre noe annet!emoticon Og det er klart det er lov å ikke like rokkering!
For meg var det en ny måte å trene midjen på i stedet for eller i tillegg til vanlige mage-/ryggøvelser.

Rokkeringer er kommet frem og tatt i bruk :-) Nå får vi motivere hverandre her inne!

LilleNurk2011 skrev:
Jeg er helt ny rokkeringbruker, og enn så lenge synes jeg det er moro. Så får vi se om det gir resultater også  Og trille tur det gjør jeg jo også. Er jo ikke snakk om å enten trilletur eller gjøre noe annet!emoticon Og det er klart det er lov å ikke like rokkering!
For meg var det en ny måte å trene midjen på i stedet for eller i tillegg til vanlige mage-/ryggøvelser.

Ikke misforstå Lille Nurk
Viktigste er vel og finne sin måte holde seg iform på

NEI STÅ PÅ JENTER OG LA OSS PÅVIRKE HVERANDRE POSITIVT TIL HOLDE OSS I FORM:-)

Back
Topp