Rogalandstreff

ORIGINAL: mamma.til.2

så kjekt at det er noen nye fjes med denne gangen:))
hjertelig velkommen skal dere være:))
gleder meg:))

me too!
 
ORIGINAL: sicret

ORIGINAL: mamma.til.2

så kjekt at det er noen nye fjes med denne gangen:))
hjertelig velkommen skal dere være:))
gleder meg:))

me too!

 
me three :)
 
monica:ska dokker ta toget? 
 
ORIGINAL: skruen

ORIGINAL: sicret

ORIGINAL: mamma.til.2

så kjekt at det er noen nye fjes med denne gangen:))
hjertelig velkommen skal dere være:))
gleder meg:))

me too!


me three :)

monica:ska dokker ta toget? 


nei me kjøre men ska møte noen av de som ska på treffet ved togstasjonen på ruten
 
ORIGINAL: sicret

ORIGINAL: skruen

ORIGINAL: sicret

ORIGINAL: mamma.til.2

så kjekt at det er noen nye fjes med denne gangen:))
hjertelig velkommen skal dere være:))
gleder meg:))

me too!


me three :)

monica:ska dokker ta toget? 


nei me kjøre men ska møte noen av de som ska på treffet ved togstasjonen på ruten

 
ok, eg ser an været.. e d ok vær så tar eg toget å vis det regne så kjøre eg.. melde deg vis eg rekke bort til ruten før dokker går :)
 
ORIGINAL: skruen

ORIGINAL: sicret

ORIGINAL: skruen

ORIGINAL: sicret

ORIGINAL: mamma.til.2

så kjekt at det er noen nye fjes med denne gangen:))
hjertelig velkommen skal dere være:))
gleder meg:))

me too!


me three :)

monica:ska dokker ta toget? 


nei me kjøre men ska møte noen av de som ska på treffet ved togstasjonen på ruten


ok, eg ser an været.. e d ok vær så tar eg toget å vis det regne så kjøre eg.. melde deg vis eg rekke bort til ruten før dokker går :)


me sko møte skalbli 5 og gjerne andre mellom 1030 og 1040...rett der med trappene som lede opp te perrongen..(der med statuen)
 
Hmm, har ikke "manna" meg opp til å bli med på ett treff enda, men nå er det vel snart på tide [:)].
Skal på 6mnd kontroll den 23 kl 1030 så spørs om jeg får tid da. Får satse på at det blir ett treff igjen om ikke altfor lenge [;)]
 
ORIGINAL: mammasinramp

æsj vi må på et møte i byen klokka 10... men om dere blir en stund rekker vi kanskje å komme etterpå?

går sikkert fint..på de andre treffå så har me jo vært te både 1 og 2 så..
 
ORIGINAL: Bøllefrø i magen

Hmm, har ikke "manna" meg opp til å bli med på ett treff enda, men nå er det vel snart på tide [:)].
Skal på 6mnd kontroll den 23 kl 1030 så spørs om jeg får tid da. Får satse på at det blir ett treff igjen om ikke altfor lenge [;)]



åå det hadde vært kjekt om du hadde fått tid :DD me e jo der en stund..me pleie nå å vær noen timer så det kan jo være du rekke det ;)
 
Vi kommer etter at snuppa har spist lunsjen sin.
bruker å spise ca.11.30, men skal ta den tidliere denne dagen [:)]
 
ORIGINAL: sicret

ORIGINAL: Bøllefrø i magen

Hmm, har ikke "manna" meg opp til å bli med på ett treff enda, men nå er det vel snart på tide [:)].
Skal på 6mnd kontroll den 23 kl 1030 så spørs om jeg får tid da. Får satse på at det blir ett treff igjen om ikke altfor lenge [;)]



åå det hadde vært kjekt om du hadde fått tid :DD me e jo der en stund..me pleie nå å vær noen timer så det kan jo være du rekke det ;)


Da skal jeg se om jeg ikke klarer å få det til. Hadde vert kjekt å truffet dere [:D]
 
skulle gi besjed fra lillepusekatt at hun også kom[:)]
 
ORIGINAL: ~Lillepusekatt~

Jeg og Malin kommer med toget [:D]

¨å regne eg med du tar fylle med randi?
 
ååå... ser ut som eg ikke kommer med på onsdag..[8|]
Meg og min kjære har bursdag tirsdag, og han har booka oss inn på Sola strand hotell - vi skal på SPAAAAAAA [:D] [:D] [:D]
Så er vell ikke direkte synd på meg akkurat da, fordi om eg hadde veldig lyst å være med!
I tillegg skal jo tutta på seks mnd kontroll på onsdagen så da går det nok bare ikke...
 
ORIGINAL: Lenelill

ååå... ser ut som eg ikke kommer med på onsdag..[8|]
Meg og min kjære har bursdag tirsdag, og han har booka oss inn på Sola strand hotell - vi skal på SPAAAAAAA [:D] [:D] [:D]
Så er vell ikke direkte synd på meg akkurat da, fordi om eg hadde veldig lyst å være med!
I tillegg skal jo tutta på seks mnd kontroll på onsdagen så da går det nok bare ikke...



såpass..syns nå du sko droppa spa for oss altså ;)



neida! KOS DOK!!!NYT DET!!!
 
Huff ja...

Ska nyte hvert sekund - det er heeelt fantastisk der ute, var der når jeg var gravid - magisk!
 
ORIGINAL: Lenelill

Huff ja...

Ska nyte hvert sekund - det er heeelt fantastisk der ute, var der når jeg var gravid - magisk!


litt misunnelig jah!
va der isje lenge itte at gulle kom! Va MAGISK!
kooos dåkke! :-D
 
ORIGINAL: Lenelill

Huff ja...

Ska nyte hvert sekund - det er heeelt fantastisk der ute, var der når jeg var gravid - magisk!



eg leste: var der eg blei gravide - magisk :P ehehe
 
hohohoho....


ORIGINAL: sicret

ORIGINAL: Lenelill

Huff ja...

Ska nyte hvert sekund - det er heeelt fantastisk der ute, var der når jeg var gravid - magisk!



eg leste: var der eg blei gravide - magisk :P ehehe
 
ORIGINAL: Lenelill

hohohoho....


ORIGINAL: sicret

ORIGINAL: Lenelill

Huff ja...

Ska nyte hvert sekund - det er heeelt fantastisk der ute, var der når jeg var gravid - magisk!

eg leste: var der eg blei gravide - magisk :P ehehe




kanskje neste mann e på gang itte besøket ;)
 
opp-med-seg
 
Back
Topp