Rogalandstreff??

amona

Betatt av forumet
Hadde det vært kjekt med et treff snart? Om et par måneder starter jo ferien for de fleste og da blir det vasnkeligere å møtes.

Noen andre som har lyst??

jepp er med jeg!!

Hmm..Kanskje?

hvor hen da eventuelt?

ORIGINAL: Ju9ta

Hmm..Kanskje?

LITT SKUMMELT!!!!!

ORIGINAL: 21_august

ORIGINAL: Ju9ta

Hmm..Kanskje?

LITT SKUMMELT!!!!!

syns det er mer spennende enn skummelt.. dessuten møtes vi jo nok på en offentlig plass.. og jeg biter i hvertfall ikke [;)]

Jeg ville kanskje ha foreslått en tur i Sandved parken jeg, og så tar vi med oss litt "mat og drikke" og et pledd og koser oss i sola..[;)]

Hvorfor på død og liv gå på cafee lixom?

Eg e me;) Men kan godt ta d snart då, sandved parken hadde vært koseligt:)

GledeSprederen- hvor har du funnet bildet du bruker? to skatter ventes.. :)

Eg e me eg og :-)
Så sant d passe itte arbeidstid og at eg isje har andre plana :-D
Hørres KJEMPE kos ut me en park og noge nogt å bita i :-D

Ja, det er vel på tide med et treff!! Så får vi se hvor mange som tørr [8D]

Kanskje dere vil komme til meg en ettermiddag/ tidlig kveld? Elsker å få besøk, og mannen min skal reise bort neste helg, så lørdag 24 el søndag 25?? [:)] Bor på gausel, mellom sandnes og stavanger.

ORIGINAL: Tante Catti

Kanskje dere vil komme til meg en ettermiddag/ tidlig kveld? Elsker å få besøk, og mannen min skal reise bort neste helg, så lørdag 24 el søndag 25?? [:)] Bor på gausel, mellom sandnes og stavanger.

Hm, de datoene passer ialefall ikke for meg.
skal i bryllup lørdag, og må jobbe søndag.
:-)

ORIGINAL: Zezamie

ORIGINAL: Tante Catti

Det var synd!! Kan ta det når som helst da...måtte bare komme med noen datoer, men det er vel umulig å finne en dato som passer for alle som vil være med...men vi kan jo avtale to treff da [8D]

Hm, de datoene passer ialefall ikke for meg.
skal i bryllup lørdag, og må jobbe søndag.
:-)

Stemmer for sandvedparken eller lignende, så kan vi ta med eventuelle småtroll som vi har fra før. Blir mindre #skummelt" da syns jeg.

Jeg jobber dagtid, så må bli ettermiddag eller helg for meg. Hva med en lørdag formiddag?

ORIGINAL: amona

Stemmer for sandvedparken eller lignende, så kan vi ta med eventuelle småtroll som vi har fra før. Blir mindre #skummelt" da syns jeg.

Jeg jobber dagtid, så må bli ettermiddag eller helg for meg. Hva med en lørdag formiddag?

Kjenner at "småbarnstreff" i park blir helt feil for meg som ikke har noen små enda...men for dere andre er det nok lettere å tørre å komme når en kan ha mer fokus på barna, så da kommer det kanskje flere [:)] 

Trenger ikke ha med søsken da.. tenkte bare at det var naturlig når vi møtes i en park der det var lekeplass. Men er åpen for forslag jeg:)[:)]

Eg fåreslår at me treffes i sadvedparken neste helg 24-25, enten lørdag eller søndag- det som passe best for di fleste:) Alle tar me litt kosemad. Hadde vært koseligt[:)] me mindre d e meldt regen og fælt ver- då kan me jo evt ta cafe eller noge i stede for..
Caroline

eg er med[:D]

Back
Topp