Rogalandsscrappere, se her!

Tjukkebollepus

Forumet er livet
I morgen (torsdag) skal familieskatter i Sandnes feire 5 års dagen sin, så da er det bare å ta turen. Langåpent til kl 22, med timestilbud mellom kl 16 og 22, kortkonkurranse med premie,Make & Take/ minikurs  og mye annet kjekt!!!!![:)]

Jeg har veldig lyst å ta en tur, men mannen min jobber helt til kl åtte i morgen kveld... [&:]

ORIGINAL: Smére

takk for tipset [:)]

må finne ut hvor det er [8D]
Å, bor du og her i distriktet? Det ligger i gravarsveien 32. Samme bygget som NAV (midt mellom Maxi og der Havanna lå) Kommer du etter kl 19.30, så er jeg hun med laaangt mørkt hår[;)]

Johanna disker nok opp med noen gode tilbud, men akkurat hva, det vet jeg ikke.....

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Johanna disker nok opp med noen gode tilbud, men akkurat hva, det vet jeg ikke.....

står inne på scrapping.no sine sider hva som er timestilbuda...

ORIGINAL: someone

Kor hænn inne på scrapping.no? klare ikke finne...

Og med god hjelp av Skilpadde fikk jeg meg Cuttlebug-maskin og mange fine dies[:D]

ORIGINAL: fomle 83

ORIGINAL: someone

Kor hænn inne på scrapping.no? klare ikke finne...

der det heter "norske butikker"

ORIGINAL: lisemor81

Og med god hjelp av Skilpadde fikk jeg meg Cuttlebug-maskin og mange fine dies[:D]
Å, du har gått til innkjøp av det du[:)] Fint at skilpadde kunne hjelpe deg da (kunne ha fiksa for deg eg og og tatt med nedover når vi kommer veit du[;)])

ORIGINAL: lisemor81

Å, du har gått til innkjøp av det du[:)] Fint at skilpadde kunne hjelpe deg da (kunne ha fiksa for deg eg og og tatt med nedover når vi kommer veit du[;)])

Ja, jeg visste det ikke ut før på kvelden på torsdagen når jeg så at Skilpadde hadde sendt meg mail med dagens tilbud[8D] Hun visste jo at jeg skulle ha en gang, men det passet jo veldig fint[:D] Men da ser jeg den når dere kommer ned, hvis dere for ordnet med overlevering (hvis ikke er det ikke krise, for jeg har ikke såååå mye tid til å få brukt den før vi har flytta[8D] Men gleeeeder meg til å få den likevel!!)

Og Skilpadde; som sagt må du baaare ta for deg av diesene før de reiser til Krsand[;)]

Back
Topp