Rogaland

stokke

Forelsket i forumet
Sommerfuglene 2017
Julegavene 2019
Jeg ble litt inspirert av tråden til Alucky, som motiverte for å samle alle med termin i juni for treff nå i graviditeten og senere i barsel:) Kan det være stemning for dette i Rogaland også?
Presenter deg gjerne med alder og bosted. Selv er jeg 31 år og bosatt i Stavanger.
 
Ja, gjerne etterhvert, men vil være anonym noen uker til :p plutselig så kommer jeg ut av skapet!
 
Ja, dette kunne absolutt vært noe! 29 og bor i Stavanger :)
 
Jeg tenkte også at denne tråden skulle lodde stemningen, og så kan vi heller planlegge mer om noen mnd..:)
 
Vi kan gjøre det på skjult ;)
 
Tenkte å dra denne litt opp igjen, for å se litt hvor mange vi faktisk er, og hvordan stemningen er for kanskje et treff etter OUL? Når vi har kommet til uke 22-30-ish? Da er vi ferdig med jul ihvertfall, og går mot lysere tider og forhåpentligvis litt mer energi :p
 
Jeg og er med! :happy:
 
Så kjekt at det er så mange som er engasjerte og motiverte for å treffes:) Er alle medlemmer på "skjult" forum? Skulle vi ha opprettet en tråd der?
 
Så kjekt at det er så mange som er engasjerte og motiverte for å treffes:) Er alle medlemmer på "skjult" forum? Skulle vi ha opprettet en tråd der?
Jeg er på skjult, sikkert fint å ha en egen tråd der? Har du lyst til å opprette? Kan jo vente til over jul? Eller bare gjøre det nå med en gang?

Kjekt uansett ja at så mange er interessert :)
 
Back
Topp