Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff. Høres grusomt ut. Håper virkelig jeg klarer å roe ned nok. Akkurat nå ligger jeg på sofaen og irriterer meg over kjøkkenet som skulle vært vasket.Da tror jeg det er best for deg å roe ned så du får vært hjemme. Innlegglese er utrolig kjedelig. Fikk samme beskjed sist svangerskap, roa ned, men ikke nok. Endte opp med en 11 uker lang innleggelse før fødsel.
Håper du klarer roe ned! Ville tatt det seriøst, prematur fødsel er ikke å foretrekkejeg var på kontroll i dag og fikk streng beskjed om å roe meg ned nå. Hvis jeg ikke klarer og roe ned selv truet jm med innleggelse og full sengeligging.
Har noe med at nedre del av livmoren min er ganske slitt og musklene er veldig dårlige.
Vil så absolutt ikke ha prematur fødsel. Har hatt truende prematur fødsel på to av mine tidligere barn, men de klarte å stoppe det og jeg gikk til termin. Men jeg hater å være i ro. Selv om jeg strikker mye gjør jeg også masse husarbeid. Sitter ikke lenge i ro av gangen. Men nå er det bare å holde seg i ro og prøve å ikke kritisere mannen når han må gjøre husarbeid.Håper du klarer roe ned! Ville tatt det seriøst, prematur fødsel er ikke å foretrekke![]()
Utrolig kjedeligVil så absolutt ikke ha prematur fødsel. Har hatt truende prematur fødsel på to av mine tidligere barn, men de klarte å stoppe det og jeg gikk til termin. Men jeg hater å være i ro. Selv om jeg strikker mye gjør jeg også masse husarbeid. Sitter ikke lenge i ro av gangen. Men nå er det bare å holde seg i ro og prøve å ikke kritisere mannen når han må gjøre husarbeid.
Jeg har vært plaget med store smerter de siste ukene. Og de oppdaget sist fødsel at musklene var dårlige. Pga smertene jeg har hatt og at det var så ille i går at jeg knakk helt sammen så spurte jeg jm på kontroll. Og da sjekket hun forskjellige punkter.Bare av nysgjerrighet.. Hvordan fant jm ut at musklene var dårlig? På mine kontroller sjekkes bare urin, blodtrykk og hjerterytme