Rockering

Funker kjempebra, når man husker å rocke.. [8|][8D][:D]
Jeg har rockering, og rocka fast en periode.. (Ikke så aktiv nå kan du si..)
Og det funka kjempebra!!

Jeg har...rocker ca 30 minutter hver dag. Har vært noen dager jeg ikke har fått det til nå. Men har gått inn ca 4.5 cm. Riktignok har jeg gått ned noen få kilo også, så jeg vet ikke om alt skyldes rockingen, men jeg målte 4 cm mindre i livet da jeg hadde brukt rockeringen i to uker.

Så løp og kjøp!!

ORIGINAL: monicabebe

Jeg har...rocker ca 30 minutter hver dag. Har vært noen dager jeg ikke har fått det til nå. Men har gått inn ca 4.5 cm. Riktignok har jeg gått ned noen få kilo også, så jeg vet ikke om alt skyldes rockingen, men jeg målte 4 cm mindre i livet da jeg hadde brukt rockeringen i to uker.

Så løp og kjøp!!

Hvor kjøpte du? Pris?

jeg kjøpte på nett. Husker ikke hva det het. Men man får tak i på www.flust.no og den koster ca 500 kroner

Jeg gikk inn mange cm ved bruk av rockering, men er nok ikke så veldig flink til å bruke den nå desverre[&:]
Jeg rocket veldig masse i begynnelsen så dabbet det veldig av og nå har jeg ikke rocket på evigheter....
Burde kanskje funnet den fram igjen for jeg har mange cm som jeg burde mistet[8D][:D]

Hvordan i huleste klarer dere å rocke da?????????
Jeg har bare prøvd med vanlig ring, men har ikke sjans i havet!!!
Har lyst å prøve, for jeg tror kanskje den kan være god for
ryggen min...

øvelse gjør mester vet du Nøste. Har veldig lyst på en sånn selv jeg

ORIGINAL: Nøste77

Hvordan i huleste klarer dere å rocke da?????????[:o]
Jeg har bare prøvd med vanlig ring, men har ikke sjans i havet!!!
Har lyst å prøve, for jeg tror kanskje den kan være god for
ryggen min...[:)]

de med vekter i er faktisk ikke så vanskelige å rocke med...[:)] og det går faktisk lettere og lettere for hver gang!![:)]

Foreslår at vi lager en Rocke-tråd så vi husker å rocke. Kanskje vi kan knipe litt samtidig også?

Det er mye lettere å rocke med denne ringen enn vanlige. Jeg kan ikke vanlige ringer, men denne takler jeg. Og etter øvelse kan jeg nå rocke ubegrenset uten å miste ringen.

Back
Topp