Rockering.

Jaa det funker,og guuu så gøy[:D] Fint du laget denne tråden for jeg må begynne igjen[8D]

Slik så min bolledeig ut da jeg kunne begynne å trene etter fødselen(er litt oppblåst i magen her for det er tatt på kvelden,men er det eneste jeg har[8D]:

Slik så magen ut etter ca 4 uker med litt annet kosthold(spiste bare junk og sjokkis etter lillegutt ble født[:-]),og rocking i 20-30 minutter hver dag[:)]
Magen er ikke så fast på disse bildene selvom det kanskje ser sånn ut,men har rocket jevnt etter det og nå er det stramt[:)]

Edit: IKKE QUOTE BILDENE[8D]

Var jo kjempe bra resultat det da [:D]

Må nok prøve dette ja, prøvde det en gang og syntest det var driiit vondt jeg da, men tror nesten bare jeg må presse meg selv til å klare det hvis det funker så bra [:D]

Rocket i en uke nå, kjenner og ser litt forskjell ( ikke noe som er synelig på bilder enda) men kan vise om kanskje 2, hvis jeg syntes det er nok forskjell[8D]

Jeg tar litt magetrening siden av hvis jeg gidder og går litt, men ikke mye.
Prøver å spise litt mindre, men er jo ikke så veeeeldig sunn gitt[;)] Håper på en fin bikinmage til juni jeg!![:D][:D]

Jeg har begynt å rocke[:D][:D]

Begynte på fredag da..
Rocker bare 10 min om dagen å det skal jeg gjøre de første 2 ukene ca..
Selvom jeg gjerne kunne holdt på lenger,er jo såå gøy..

Men man skal jo begynne rolig og øke gradvis etterhvert :)

Andre gangen var vond,men gikk liksom for det..
Tenkte bare: magen blir finere av det[8D][8D]

Gleder meg faktisk til å rocke hver dag:)

Satser på at det gir litt resultater!

Ble enda mere motivert av dere som forteller om resultater[:D]

Jeg har og nettopp kjøpt meg! Men det er shit vanskelig å rokke synes jeg[&o]

Takk for fin tråd.. Nå skal det rockes;)

Hvor lang tid tok det før dere så resultater?

Skal jammen blåse støvet av min i morgen, den er pent brukt for å si det slikt..

ORIGINAL: Malina84

Hvor lang tid tok det før dere så resultater?

Skal jammen blåse støvet av min i morgen, den er pent brukt for å si det slikt..

Lurer på det samme [:)]

2-3 uker så så jeg at magen begynte å bli strammere.

må kansje finna frem min eg og [8D]

hiv ut fler bilder jenter d e go motivasjon [:D]

dytter i håp om flere bilder jeg også...[:D]

Skal jammen meg huske å ta før og etter bilder når jeg starter jeg også for å se om det blir noen forskjell [:D]

Back
Topp