Rockering.

Himmelstøv

Forumet er livet
På lørdagen fikk jeg før første gang på 23 år til å rocke med rockering.

SÅ imorgen skal jeg kjøpe en på 1,7 kilo.
Så det jeg lurer på er om dette funker på magen, å om noen har gode eller vonde erfaringer med dette.?

Kom gjerne med bilder av forskjellen vist det ble.

Det kommer til og gjøre vondt, og du kommer til og bli både gul og blå - men det går over, og det funker så lenge du fortsetter og ikke gir deg med det første! [:)]

Det var MORO de første dagene. Etterpå ble det så vondt at jeg ga opp.
Ble bare blå, lilla, gul og grønn og ikke noe slankere (naturlig nok, jeg ga opp)
Men skal starte igjen så fort jeg kommer på å kjøpe en ny, og da skal jeg bite tennene sammen, for har hørt at det ikke gjør vondt etter en stund.
Det var jo tross alt en moro måte å trene på. Skal følge med på tråden [:D]

ORIGINAL: MitteMinda

På lørdagen fikk jeg før første gang på 23 år til å rocke med rockering.

SÅ imorgen skal jeg kjøpe en på 1,7 kilo.
Så det jeg lurer på er om dette funker på magen, å om noen har gode eller vonde erfaringer med dette.?

Kom gjerne med bilder av forskjellen vist det ble.

Første gangen jeg holdt på med det i en periode, var det ikke vondt. Andre gangen jeg begynte var det det, men det går fort over.
Men har bare gode erfaringer - merket forskjell på magen nesten med en gang, så forskjell etterhvert. Veldig fint å bruke[:)]

Samme her, klarte det for første gang på lørdag jeg og[:D]
Kjenner det på ryggraden akkurat der den treffer og nederste delen av ribbebeina, men det går jo over så[:D]

ORIGINAL: Tyttebæra

Det kommer til og gjøre vondt, og du kommer til og bli både gul og blå - men det går over, og det funker så lenge du fortsetter og ikke gir deg med det første! [:)]

Gjør ikke vondt i det hele tatt nå som jeg er vant med den, selv om jeg ikke har rocket på en stund og. Syns rett og slett det er gøy[8D]

Aller første gangen fikk jeg de mest sinnsyke blåmerkene, men jeg bare fortsatte.
Synes ikke det gjør vondt etter de første 5 dagene.
Og JA det funker. Magen blir strammere. Min blir i allefall det. Men da må man rocke litt, holder ikke med 5 min...

Jeg ble blå og det var vondt de første gangene. Tok ikke veldig lang tid før det ikke gjorde vondt. Min erfaring er at det er lurt å ta det rolig i starten, selv om man syns det er veldig gøy.

For meg funket det veldig bra. Mistet mange cm rundt midjen i løpet av relativt kort tid. Rocket ca 30 min på kveldstid mens jeg så på tv. (Sleit veldig med å rocke den ene veien, men fikk det til tilslutt.)

Skal ikke bruke den mer enn i noen min første gangen da :)

Jeg fikk ikke blåmerker. Hadde nesten gledet meg til de, så jeg kunne få vist at jeg hadde trent, hehe!!e

Men den funket veldig bra for min del, både på magen og hoftene. Jeg brukte den begge steder.
Skal ta den i bruk igjen nå som det er blitt godt å være ute[:)]

ORIGINAL: Tyttebæra

jeg fikk ikke vondt og jeg ble heller ikke gul og blå[8|]

Jeg har hatt kjempe positive resultater etter å bruke rockeringen. Begyndte å bruke den da Lillemann var ca. 6 mnd. gammel. Det var grisevondt i begynnelsen [8D], så jeg rocket bare max 10 minutter pr. dag i kanskje en uke eller to, så økte jeg gradvis. Etter et par måner rocket jeg ca. 30 minutter hver dag så fort jeg klarte.
Fikk raskt resultater, og har fått helt flat mage og mye mer midje enn jeg hadde før jeg ble gravid. (Har ikke tatt situps vedsiden av heller). Kjempe fornøgd! [:D]

ORIGINAL: MitteMinda

Bilder, bilder, bilder da [;)]

Back
Topp