rockering

*lykken*

Forelsket i forumet
Hei
Når kan en begynne å rocke igjen etter fødsel? Er det noen "regler" for hvor mange minutt en bør begynne med?

Noen som har noen brae resultater som motiverer[;)][:D]

Vil gå ut ifra at ca 6 uker er ok, eller når magemusklene har trukket seg sammen igjen[:)]

ser for meg en måneds tid...
tror man kjenner det litt selv når man føler seg normal igjenn...

er jo bare å prøve når man føler seg klar, gjør det vondt så avslutt å vent en uke til...

ORIGINAL: BUtterfly86

Har ikke peiling når en kan begynne etter fødsel med rockering, men antar at det er likt som med alt annen trening etter fødsel.
Når du skal begynne med rockering så er det 1-3 min til dagen den første uka, så øker du med ett par minutt neste uke, også ett par til tredje uka, osv. Helt til du når 20 min, som er maks tid til dagen med rockering [:)]

Hmmm... takk for svar, men viste ikke at det var makstid på rocking[8|]

Husker ikke når jeg begynte, men kjøpte ikke ring før det hadde gått noen måneder. Startet med kun 1 min, men økte ganske fort. Gjorde innmari vondt de første ukene, hadde små blåmerker rundt hele midjen, men merket ganske raskt at magen trakk seg mer sammen. Nå prøver jeg å rocke 40 minutter hver dag, 20 minutter til hver side mens jeg ser på tv om kvelden :-) Har blitt en vane.

Back
Topp