Rockering

Mammaen til Linde

Glad i forumet
Er det noen som trener med rockering her? Isåfall...hvordan er resultatene???

Eg har mista cm rundt magen ...[:D] ... når eg samtidig passar litt på kva eg puttar i munnen så mister eg noken gram her og der ... [:)]
Syns rockeringen e heilt super !! Har rocka i litt over 2 mnd no og veldig fornøyd..[:D] Rocker i 30 min til dagen .. 6-7 dagar i veka [:)]

Jeg gjør[:)]

Jeg går på grete roede i tillegg da.. men måler hver fredag.. og på 1 uke, så hadde jeg gått ned 3 cm rundt magen[:)] Føler at det funker som bare det[:D] Mye er jo selvsagt Grete Roede.. men føler også at rocking gjør susen.. jeg har gått ned 1 størrelse på klær.. i alle fall sånn jeg har merket det på tøy jeg har liggenes.. som har vært for lite.. og dette bare på 4 uker..

Jeg har mista cm. rundt magen og merker god forskjell..Så her funker det skikkelig[:)]

ORIGINAL: *petra*

Eg har mista cm rundt magen ...[:D] ... når eg samtidig passar litt på kva eg puttar i munnen så mister eg noken gram her og der ... [:)]
Syns rockeringen e heilt super !! Har rocka i litt over 2 mnd no og veldig fornøyd..[:D] Rocker i 30 min til dagen .. 6-7 dagar i veka [:)]

Så flink du er[:D] 30 min er ikke værst! Jeg står kanskje i 10-12 min hver dag.. jeg pleier å rocke til introen til hotel cæsar.. dette har skjedd.. og musikken...

Også rocker jeg nesten hele første del av paradise hotel[8D]

Back
Topp