Rockering

Frk.Careface

Glad i forumet
Andre som trener med rockering? Jeg har rocket i 10 dager nå å ser misshandlet ut, rett og slett. Er skikkelig vondt men polsterer med med klær så går det "greit".
Andre som har erfaring med rockering? Funka det for dere, gikk dere ned noe? Glemte jo selvfølgelig å måle magen ved start, men må få gjort det sånn jeg ser om det har noe resultat:p Greit med litt motivasjon.

Hadde masse blåmerker første gang jeg prøvde, men nå går det helt fint[:D]
Gikk inn maaaaaange cm, men kombinerte rockering med sunn mat og jogging da.

Sorry, har null erfaring med rockering annet enn at jeg var dritgod på det da jeg var 10 år[:D]
Men det er nok sikkert godt for mage/sideflesket å få shaket seg litt!!
 Keep up the good work(out) [;)][;)]

Jepp! Minimum 20 minutter hver dag. Elsker å rocke og se på The Biggest Loser [8D]

Jeg digger blåmerkene av en eller annen grunn. Har en rar fascinasjon for blåmerker; syns det er pent.[X(]

ORIGINAL: dresden

Jepp! Minimum 20 minutter hver dag. Elsker å rocke og se på The Biggest Loser [8D]

Jeg digger blåmerkene av en eller annen grunn. Har en rar fascinasjon for blåmerker; syns det er pent.[X(]

Haha SERRI? :O Digge du at di gjør vondt og?:p Eg e ikkje komt oppi 20min ennå, ingen sjangs. Gjør alt for vondt:p

ORIGINAL: Kaysa86

Hadde masse blåmerker første gang jeg prøvde, men nå går det helt fint[:D]
Gikk inn maaaaaange cm, men kombinerte rockering med sunn mat og jogging da.

Det va motiverand å hørra:) Eg og spise sundt, jogge ikkje men går masse tur:D
Huske du kor lenge du hadde blåmerker? I dag gjor det vondere enn någen gang:(

Eg har kjøpt med ein treningsdvd. Der e der litt styrketrening og. Ser veldig kjekt ut, e kje komt i gang ennå fekk an nettopp i posten:)

Fikk masse blåmerker rundt heele magen og ryggen, de forsvant etter 1uke.

Jeg står og rocker mens jeg ser på slankekrigen eller høre på the voice på tv, varierer stilling og hvilken vei jeg rocker.

ORIGINAL: Frk.Careface

ORIGINAL: dresden

Haha SERRI? :O Digge du at di gjør vondt og?:p Eg e ikkje komt oppi 20min ennå, ingen sjangs. Gjør alt for vondt:p

njæh, smertene forsvinner. er bare ømt når ringen treffer blåmerkene [:)] i begynnelsen holdt jeg på å krepere av smerter etter et halvt minutt.

Ja, jeg har hatt den siden jeg fikk førstemann. Gjorde utrolig vondt med alle de blåmerkene..
Dessverre er jeg sånn som mister motivasjonen så aaaalt for fort, så har ikke rukket å holde på med den så lenge at jeg eventuelt kan få resultater med den. Men jeg har absolutt troen på rockeringen, ja! [;)]

Jeg står og rocker mens jeg ser på slankekrigen eller høre på the voice på tv, varierer stilling og hvilken vei jeg rocker.

samme her.. var vondt til å begynne med, men det blir bedre og bedre! [:)]

ORIGINAL: Soul

Eg har rocke i 10 dager nå å blåmerkene blir bare verre og verre[&o]

Men om ringen dåkkas blir skjev mens dåkk rocke? Vettsje koss eg ska forklare, men utgangspunkte når eg begynne e jo beint men så havnan på skakkå om dåkk forstår? [8D]

Men om ringen dåkkas blir skjev mens dåkk rocke? Vettsje koss eg ska forklare, men utgangspunkte når eg begynne e jo beint men så havnan på skakkå om dåkk forstår? [8D]

mhmh... nei eg tror ikkje at den e skjev altså... men eg ska huska å sjekka det neste gång eg trene [:)]

Jeg ventet 1uke med å rocke, slik at blåmerkene ble borte. Så begynnte jeg igjen, og da var det ingenting vondt[:D]

Min bli skakk den og !! skjønner akkurat hva du mener... Jeg får liksom et "kast" på den (som gubben ville sagt ![8D]

Back
Topp