rockering!

ORIGINAL: mammalykke2

Jeg er SINNSYKT blå/svart på begge sider... det kan vel umulig være bra? Jeg håper det blir bedre etter hvert, for det ser seriøst ut som om jeg er misshandlet... Dere som har rocket litt, hvor lenge var dere blå egentlig? Jeg har ikke rocket lenge en gang.. 2 min første dagen, 3 min andre dagen, så 6 min og i går 8 min...

Ikke noe om blåmerker dette, men når du sier 2min en dag, så 3, så 6 osv... Rocker du i ett i 6 minutter da? Eller blir det 6minutter til sammen?
Jeg har ikke fått helt dreisen på rockinga enda, og klarer ikke mer enn kanskje 1 minutt av gangen før den detter ned.. (kanskje mindre enn 1minutt og). Men så begynner jeg må ny runde da.

sniker litt! Ville bare tipse om at det kan være greit å ha på seg en tykk genser de første dagene[:)] Det demper litt og jeg slapp unna blåmerke og[:)] Var bare litt mørbanket etter første dagen, men kunne likevel rocke neste dag!

da har jeg vært å lånt en rockering jeg å. nå skal det rockes og flesket skal få svi....
skal ta mål og bilde av magen. hadde vært morsomt å se bilder av flere

Eg har og tatt "før" bilder igår, men vil først se om d blir någe resultat før eg legge ut [8D] hahah.. må jo se om någen uker om d faktisk blir forskjell på før og etter bildene [:D]

Dette skal prøves ut når lønningen kommer denne mnd, tenker jeg kjøper den til 1,2kg om jeg finner en slik. Ser en annen her kjøpte på G-sport i bergen så der skal jeg den 18.02 håper på resultat for disse love handles er større enn nødvendig haha

Back
Topp