rockering!

vært artig da om alle som planlegg å starte kan også gjøre som cecilie90 og ta ett før bilde,og senere etter bilde ved resultat[:D]

Jeg kan prøve å huske å gjøre det! Blir jo gøy for meg å se og...hvis jeg blir flink til å rocke da...[8|]
Har vel ikke fått til rockering i hele mitt "voksne" liv, men må jo prøve!

Rockering er kjempe effektivt!! Har holdt på et par uker med annenhver dag, og det har gjort "underverker"[:D]

Hentet rockeringen jeg skulle få låne idag, og prøvde såvidt litt isted....Og fyttihelvete så vondt det gjorde da! De bulkene på innsiden var helt grusomme...Men...man må lide for skjønnheten!
Håper jeg blir herdet etter hvert...

Til dere som rocker ofte...Hvordan ble dere vant med de bulkene/kulene på innsiden av ringen...? Jeg klarer rett og slett ikke å bruke ringen jeg, det er altfor vondt og må gi meg etter noen få omganger.
Men, ringen jeg lånte er rundt 2kg... Kanskje det er mindre vondt med en lett en?

skal visst være mindre vondt med en lettere ring. Prøv deg på 1,2 kg du! den skal jeg begynne med, når jeg får kjøpt den ;D 

det var tortur i en uke, så ble det bedre [:)] men kanskje bedre å begynne med 1,5?[:)]

Ja skal ta meg en tur i sportsbutikkene i morgen og se hva de har. Men ser på nettsidene at det finns jo uten bulker og. Men den er kanskje mindre effektiv..?

Ble skikkelig sur på den ringen jeg, for var veldig innstilt på at dette var noe jeg skulle klare å gjøre hver dag..Heldigvis har jeg bare tortur-ringen på lån.... [:D]

du får kjøpt billig og brukbar ring på clas ohlson! 

ORIGINAL: Ulve~Mamma

du får kjøpt billig og brukbar ring på clas ohlson! 

Takk for tips! Må innom der i morgen uansett for å se om jeg får byttet en ramme =)

Åååååh, eg får d isje te!!!  OG kver gang ringen ramle i golvet så blir Madeleine redd stakkars, så nå kan eg liksom kun prøva når hu sove, typisk... då har eg jo masse andre ting og eg sko ha gjort! Men uansett - ka gjør eg feil?? Teide ringen dette jo bare neeer....

Da har jeg kjøpt en ring på 1,2kg (på G-Sport, de var tomme på ClasOlson). Og for en forskjell!!!
Nå får jeg til å bruke den. Har ikke helt dreisen på selve rockinga, så den detter ned etter en liten stund. Og kjenner de ruglene i ringen godt i sideflesket...men det er ikke i nærheten så vondt som med den ringen på 2kg.
Så nå ser jeg litt lysere på hele prosjektet, og skal være flink og bruke den så ofte jeg kan =)

ORIGINAL: Nina Madeleine

Åååååh, eg får d isje te!!!  OG kver gang ringen ramle i golvet så blir Madeleine redd stakkars, så nå kan eg liksom kun prøva når hu sove, typisk... då har eg jo masse andre ting og eg sko ha gjort! Men uansett - ka gjør eg feil?? Teide ringen dette jo bare neeer....

Jeg har aldri vært flink til å rocke heller, men så en "bruksanvisning" på nett der det stod at man skal stå med beina fra hverandre, sånn omtrent like langt som skuldrene er fra hverandre. Og sett den ene foten litt foran den andre. Så når du skal begynne, så slenger du ringen godt rundt så den får fart. Så bare vipper du deg fra side til side..[:)]

Er nok bare øving som skal til! Hvertfall for min del.

Oscar likte ikke smellene som kom når ringen falt ned heller, så må ta det når han sover. Jeg vil nå heller prioritere trening enn husarbeid...[8D]

ORIGINAL: Curlyyysue

Noen andre som syns det KLØR?!:p det klør så innmari når jeg rocker[8D]

Hæ..? Nei...hehe...

Men skulle heller ønske at det klødde enn å gjøre vondt...[8D]

ORIGINAL: Curlyyysue

Noen andre som syns det KLØR?!:p det klør så innmari når jeg rocker[8D]

Ja, helt normalt!! Det er friksjonen som gjør det! Jeg blir helt rød og så klør det noe så voldsomt [8D]

Jaaaa eg fikk faktisk te 12 runder om gangen idag, holdt på i 15-20 minutt, og nå e eg rød og blå [8D]

JA d kløør og prikke i huden! [&:][8D] hehheh

Jeg er SINNSYKT blå/svart på begge sider... det kan vel umulig være bra? Jeg håper det blir bedre etter hvert, for det ser seriøst ut som om jeg er misshandlet... Dere som har rocket litt, hvor lenge var dere blå egentlig? Jeg har ikke rocket lenge en gang.. 2 min første dagen, 3 min andre dagen, så 6 min og i går 8 min...

det er nok ikkeno farlig, men jeg tok en dag pause, for hele, og da mener jeg hele hofta mi var lilla / sort /grønn /blå / gul og det begynte å gå opp mot ribbeina[&:] å etter det begynte det å trekke seg tilbake

her var det ikke halvparten så stort som det ble en gang men..

Blei blå jeg og i begynnelsen. Jeg tok litt pause til blåmerkene gikk bort litt, og det ikke var så vondt lengere, og da ble det bedre. Nå får jeg nesten aldri blåmerker av rockinga lengere[:D]

Back
Topp