rockering!

August16spire

Elsker forumet
mange som trener med dette?
har så lyst da å investere i rockering,så kanskje deler av kroppen kunne skrumpe litt inn[;)]

Dette lurer jeg på og..
Funker det? Og hvor mye trener dere til dagen??

Jeg har rockering, fikk til jul. Men jeg er laaat, har ikke brukt den så mye. Godt du skrev denne tråden. I dag skal det rockes[:)] Fin investering tenker jeg. De koster jo ikke så altfor mye og det skal visst være god effekt.

Jeg har rockering, den tyngste på 2,2 kg, prøver å stå 2x10 min et par ganger i uka hvertfall, og merker det godt.. [:)] Skulle jo egentlig stått hver dag, eller hvertfall annenhver dag..[&:]

Men når du begynner så må du begrense deg til 2-3 minutter de første dagene, for å ikkje bli skikkelig mørbanket og blå..

Jeg skal kjøpe etter jeg så resultatene Cecilie90 fikk[:D]
Clas Ohlson har en til 299[:D]

hmm.. eg har jo sånnein eg.. kor kan den ver.. *leide i boden*

Jeg har, og den er veldig effektiv om man er flink å bruker den hver dag![:)]

heihei,hvor får man sedd disse resultatene til cecilie90??
nysgjerrig nå ja[:D]
har jo eeegentlig ikke overdrevent med penger for tiden,eller det heter at man burde heller spare,men vil jo ha litt mer "sommerkropp" når sommeren melder sin ankomst[:D]

Jeg har lånt svigermor sin etter at jeg så resultatene til Cecilie90! Begynner i dag, og håper på at det virker like bra på meg![:D]

Jeg elsker rockeringen, og den gir resulateter, til og med om du slurver [8D] hele hofta mi var blå/svart/lilla/grønn (bokstavlig talt) den første uka, men det går over[:D]

utgangs punkte                                etter 3 uker..

har slurva som fy da[:'(] sambo har vært syk med det ene å det andre så tia har liksom ikke strekt til [&o]

har funnet ut at jeg bare får ta ett par min her, og ett par min der, å lengre økter når jeg har tid [:D] å stå så du ser tvn er kjempe lurt, da går tia fort [:D]

ORIGINAL: lindaa87

oi det syntes at rockeringen funka![:D]
trener du noe itillegg til rockinga?

har vært på avancia 1 gang i år [8|], skikkelig støtte medlem for tia[:'(][:o] så nei[8D] men tenkte komme meg på avancia i morgen å løpe litt å trene litt styrke, dårlig muskelmasse i armene[:@] det er ikke kult når dennis nå er ca 9 kg[:-] så håper jeg å fortsette der annenhver dag... å nååå babler jeg[8|]

hehe,nei er lite annet enn fiskeboller i mine overarmer,men prøver å trene 2-4ganger på treningssenteret jeg er medlem i i uka. men er ett tiltak[:)]

Etter å ha sett resultatet ditt Cecilie90, skal jeg jammen sette i gang [:D][:D]
Du har vært flink! Kan tenke meg du er fornøyd når du ser resultater!

ORIGINAL: Ver0nika

Eg og har rockering...kjøpte den for over 2 år sida, men har vore skikkeli dårli på å bruke den [&:]

Fant den fram og tørka støv av den i går, men i dag va de driiiiit vondt å rocke. Så får prøve igjen i kveld [:)][:)]

Sign på alt. Var vondt i gårkveld da jeg prøvde, men får prøve igjen i kveld. Syns å huske fra tidligere at en bare må pine seg gjennom de første minuttene, så blir en så nummen at en ikke får vondt og kan holde på lenge..

Har kjøpt sånn jeg og [:D] syns det er kjempegøy !! Men guuu kor blå jeg er [:o] hihi!! ser ut som jeg har blitt banket. Bra det ikke er bikinisesong helt enda [8D]

Hvor mange kilo er det på deres? Jeg så også den på chlas olsson, men den er vel bare på 1,5 kg om jeg husker riktig. Er ikke det litt lite?

ORIGINAL: Augustpia10

Hvor mange kilo er det på deres? Jeg så også den på chlas olsson, men den er vel bare på 1,5 kg om jeg husker riktig. Er ikke det litt lite?

Jeg har den på 1,5 kg, og for min del er det evig nok[;)]

1,5, ett fint sted å starte syntes jeg hvertfall[:D] mulig jeg kjøper en tyngre etterhvert, men hittil har den på 1,5 gjort nytten å er mer enn nok jobb å holde oppe[:-][8D]

Nå ble jeg så inspirert av dere her, og hvertfall etter å ha sett bildene til Cecilie, så skal låne en rockering av en venninne en ukes tid og se om det er noe for meg[:)]

Har hvertfall 1stk slapp mage jeg kunne tenke meg å bli kvitt....Resten av meg er så og si sånn som det var før jeg ble gravid, men magen henger litt ja..[:@][:'(]

Back
Topp