Rockering

linko

Forumet er livet
Dere som rocker, hvordan klarte dere å rocke etter at dere ble mørbanket og blå etter første gang? Jeg har ikke en sjans til å klare å rocke på nytt i dag.

ORIGINAL: mammajuli/oktober

Beit tenna sammen og tok noen få runder flere ganger om dagen. Etter en ukes tid ble det bedre synes jeg.

Såå lenge[&:] Klarer ikke mange rundene når det er så ømt som nå jeg, så får heller ta få runder flere ganger om dagen da.

ORIGINAL: linko

Beit tenna sammen og tok noen få runder flere ganger om dagen. Etter en ukes tid ble det bedre synes jeg.

Såå lenge[&:] Klarer ikke mange rundene når det er så ømt som nå jeg, så får heller ta få runder flere ganger om dagen da.

Ja, tok nok så lang tid tror jeg. Synes det var veldig vondt husker jeg. Har du blåmerker? Jeg så helt forferdelig ut.. [&:]

Ja er full av blåmerker,men kun på den ene siden[:D]

Dere som rocker, hvordan klarte dere å rocke etter at dere ble mørbanket og blå etter første gang? Jeg har ikke en sjans til å klare å rocke på nytt i dag.

Kor lenge rocka du fyrste gongene?

ORIGINAL: pingri

Jeg begynte i går, så måtte litt øvelse til før jeg begynte å klare det. Ca 5 min hver vei tenker jeg, tok ikke tiden.

ORIGINAL: pingri

Jeg begynte i går, så måtte litt øvelse til før jeg begynte å klare det. Ca 5 min hver vei tenker jeg, tok ikke tiden.

Ok, eg har kun prøvd to dagar ei lita stund. Men heldigvis ikkje blå, kun øm.

Og funker det?? [:)] 

ORIGINAL: Scorp80

Har tenkt å dra å kjøpe meg rockering i morra.. Kjøpe på Gsport..

Men hvem bør jeg kjøpe, 1.5kg eller 2kg??

Jeg kommer til å kjøpe meg 1,7 kg. Den jeg låner nå er på 2,2 kg.
Står litt om hvilken vekt som er anbefalt her http://www.flust.no/sport-og-fritid/trening/treningsutstyr/innersvingen-rockering/?s_kwcid=TC|9915|rockering||S|p|5709504790&gclid=CImhsPqHhaQCFdcqDgodQBwcIA

Edit: Kopierte det like godt jeg

Hvis du er svak i magen/korsryggen eller er relativt følsom, eller veier under 65 kg, bør du velge 1,5 kg - 104 cm. 
Hvis du er sterk i magen og midjen, eller veier mer en 75 kg, bør du antagelig velge 1,7 kg - 102 cm. Denne er tyngere, og derfor gir litt mer effektivt trening. 
Den tyngste ringen på 2,2 kg anbefales kun for viderekommende rockere, og de som er i veldig god form.

ORIGINAL: Scorp80

Sikkert dumt spørsmål, men må man rocke begge veier, eller holder det med å rocke en vei??

Får ikke dreisen på mer enn en vei jeg [&:]

Du bør nok rocke begge veier, så du får den samme effekten på begge sider.
Syns det var lettere den ene veien jeg og, men det går seg til.[:)]

Back
Topp