Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mammajuli/oktober
ORIGINAL: linko
ORIGINAL: mammajuli/oktober
Beit tenna sammen og tok noen få runder flere ganger om dagen. Etter en ukes tid ble det bedre synes jeg.
Såå lenge[&:] Klarer ikke mange rundene når det er så ømt som nå jeg, så får heller ta få runder flere ganger om dagen da.
Ja, tok nok så lang tid tror jeg. Synes det var veldig vondt husker jeg. Har du blåmerker? Jeg så helt forferdelig ut.. [&:]
Dere som rocker, hvordan klarte dere å rocke etter at dere ble mørbanket og blå etter første gang? Jeg har ikke en sjans til å klare å rocke på nytt i dag.
ORIGINAL: pingri
Dere som rocker, hvordan klarte dere å rocke etter at dere ble mørbanket og blå etter første gang? Jeg har ikke en sjans til å klare å rocke på nytt i dag.
Kor lenge rocka du fyrste gongene?
ORIGINAL: pingri
Kor lenge rocka du fyrste gongene?
Jeg begynte i går, så måtte litt øvelse til før jeg begynte å klare det. Ca 5 min hver vei tenker jeg, tok ikke tiden.
ORIGINAL: Scorp80
Har tenkt å dra å kjøpe meg rockering i morra.. Kjøpe på Gsport..
Men hvem bør jeg kjøpe, 1.5kg eller 2kg??
ORIGINAL: Scorp80
Sikkert dumt spørsmål, men må man rocke begge veier, eller holder det med å rocke en vei??
Får ikke dreisen på mer enn en vei jeg [&:]