Rockering

Guttogjente0911

Forelsket i forumet
Vet det har vært noen her inne som har vært ivrige med rockering. Håper det er noen som gidder å svare på noen spørsmål.... Hvor tung rockeringring starta dere med? Hvor mange minutter begynte dere med og hvor fort økte dere? Var det effektivt? Vurderer å kjøpe meg rockering for å stramme opp magen litt, he he. Så hvis noen har en rockering som ligger og støver ned, så kan dere jo hyle ut :-)

ORIGINAL: Adrian_å_mamma

jeg har den som veier 1.7. jeg er ganske lita, å kunne ikke tenkt meg å hatt den lettere. Begynnte med 3 måneder der jeg ikke klarte det[8D] men øvde hver dag, så når jeg endelig klarte det var jeg alerede herda[:D] men de anbefaler vel ca 2-3 min den første uka, åsså kan du øke sånn som det føles komfertabelt vil jeg tro.. jeg synes at det har vert veldig effektivt. desverre har jeg måtta rydde den bort nå, pga rygg/hofteproblemer..[:(][:@] 

Ok, godt å høre at det kan være effektivt da :-) Hvor lita er du? Jeg er 166cm, så jeg er jo ikke så veldig stor jeg heller. Du får si ifra dersom du vil selge din da... :-)

Jeg har ring som er 1.5 kg mneger jeg. er selv 160 cm, og synes den er passe.
jeg er fysioterapeut av yrke, og synes den har gitt meg mye
Jeg var så heldig at jeg kom tilbake til "normal" form og størrelse ganske raskt, så den ble bare brukt i 2-3 mnd.
begynte med 3 min og økte gradvis etterhvert som jeg følte jeg klarte mer.
har ikke hat noe problemer med smerter eller ryggproblemer
kan sikkert selge deg min om du vil ha den?!

Back
Topp