Rockering og navlering?

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
Eg pierca navlen min i sommer, har sio den ti ikkje rørt rocekringen min[:'(]

I starten satte eg vekk roceringen for navlen va so øm, tenkte eg skulle venta nåken veke. Menne roceringen blei glemt den når an blei satt vekk [8D]

No tenkte eg å dra an fram, men kossn blir da å rocke med ring i navlen, ringen stikke jo litt ut, litt redde da blir for hardt for hullet i navlen eg[8|]

Nåken av dåke andre rockara so har ring i navel? Kossn e da å rocka me den?[:)]

ORIGINAL: Tinkaling

jeg har smykke i navelen. personlig liker jeg ikke ring og syns heller det ikke er pent. men jeg har sånn:
bare min er hjerte med horn og hale på. veldig tøff[8D]

de er vel tryggere når det kommer til rockeringen også. smak og behag[;)]

E lignende sånn eg vil ha eg og, har berre ikkje kommet meg te å skifta endo. Ringen eg har i navlen e den der startringen, fekk beskjed om at eg sku bruke den te hullet va grodd. Pierca navlen i slutten på juni, så rekne med eg kan skifte no. Kansje eg berre skal vente med rockeringen te eg har fått tak i nytt smykke da [:)]

Takk for svar iallefall [:D]

ORIGINAL: Tinkaling

du kan trygt bytte nå. det lureste er å besøke stedet, kjøpe smykke der og de bytter for deg første gang. da ser de også på om såret er fint eller ikke. som en slags kontroll[8D]
jeg gjorde det alltid. er vel kanskje noe de alltid anbefaler?

Ja tenkte eg skulle stikke innom sjappa der eg pierca, men han som pierca har hatt pappaperm ei stund, e sikkert tebake no, men må likavel venta litt. Han helde te på naboøyo her, så e kje berre berre å stikke innom [8D]

ORIGINAL: catgun

jeg har ikke problemer med det, har aldri tenkt over det engang

Hørres bra ut!! Kansje eg tar sjansen på eit par runder i kveld då! [:D]

Det er bare å skifte til banan-stang nå.

Jeg gjorde det da jeg hadde hatt den i kanskje en uke, fordi jeg fingret sånn med ringen og klarte ikke å la være. Snurret på den liksom, og tenkte at det var nok mye mindre hygienisk enn å skifte til stang og få til å la den være. [8D]

Og ang. rocking så tror jeg det går helt fint, så lenge du ikke kjenner at du får vondt i selve piercingen. Hører andre snakker om å tulle seg inn med sjal el, det kan jo beskytte litt ekstra om du er redd for den? [:)]

ORIGINAL: catgun

jeg har ikke problemer med det, har aldri tenkt over det engang
ikke jeg heller, kjenner ikke den er der,men nå er det vell ca 4 år siden jeg tok hull i navelen da[;)]

har aldri tenkt over det, men har ikke ring da... har aldri hatt det heller, han som pierca satte i sånn stang med en gang, men det er jo en stund siden etterhvert. 10år eller noe...

Ikke noe problem her! Men så har jeg hatt min i snart 12 år også da[8|] 
Dekk den til med litt teip og f.eks bomull, hvis det gjør vondt når rockeringen treffer navleområdet[:)][;)]

Back
Topp