rockering...igjen

ostepoppen

Gift med forumet
nå har je brukt ringen min hver dag i ca 14 dager.....

og je er jo helt ødelagt......................
je ser jo pinadu ikke ut, og det blir vondere og vondere for hver dag...

er dette virkelig verdt det??
eller kan je ligså godt selge ringen, og finne andre aktiviteter for å trene magemusklene???

virkeli ingen her som har merka at ringen faktisk funker???

Kan ikke skjønne det... Var bare vondt de to første gangene hos meg og andre gangen var vel pga at jeg var blitt blå første gangen.... Du har ikke bestilt for tung ring da? Jeg har den for nybegynner...

Har aldri blitt blå jeg[8|]

Men nå får jeg ikke helt til enda da, men klarer å rocke neste i 20 sek før den faller av nå, til å begynne med fikk jeg ikke til 1 runde en gang.[8D]

Men støl i magen blir jeg da.

Jeg har den acu hoop large 3lb forresten.

Det står på eksen at du kan regne med blåmerker de første 14 dagene.[8D] Men det er viktig å ikke begynne for hardt.

Jeg har fått et diiiigert blåmerke på den ene siden, men det begynner heldigvis å gå vekk. Har begynt å rocke i 8-10min pr gang nå, og med en gang jeg starter så gjør det vondt, men det går heldigvis over etter et bitteliten stund.  En må sikkert bli litt herda før det blir bedre, menkan du ikke prøve å polstre litt der det gjør vondt da?

Jeg har den store rockeringen[8D]

men je har giiiiiiiiiiiigantiske blåmerker  og det gjør dritvondt...
men je kan nok skylde meg sjøl...je kjøpte den tyngste ringen da-skulle liksom skikkeli rocke je ama..[8D][8D]

men je solgte den i dag da....får finna på noe anna...

ORIGINAL: ostepoppen

men je har giiiiiiiiiiiigantiske blåmerker  og det gjør dritvondt...
men je kan nok skylde meg sjøl...je kjøpte den tyngste ringen da-skulle liksom skikkeli rocke je ama..[8D][8D]

men je solgte den i dag da....får finna på noe anna...

Å men da er det ikke så rart du syns det er vondt... De tyngste er jo for viderekommende brukere og anbefales IKKE til nybegynnere står det jo...

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

ORIGINAL: Mesaana

Har aldri blitt blå jeg[8|]

Men nå får jeg ikke helt til enda da, men klarer å rocke neste i 20 sek før den faller av nå, til å begynne med fikk jeg ikke til 1 runde en gang.[8D]

Men støl i magen blir jeg da.

Jeg har den acu hoop large 3lb forresten.

Har du forsøkt å rocke med bar mage? Og bevege hoftene fra side til side?

Nei, ikke med barmage, men klær med tynt stoff.

Får ikke til å rocke fra side til side, står å jokker jeg.[8D]

hehe, men målet med rockeringen er vel ikke å bli blå? er det ikke å styrke magemusklene da? Og så lenge jeg kjenner det godt i magemusklene så funker det vel, håper jeg.[:D]

Men nå får ikke jeg så lett blåmerker heller da, mulig det kan være en årsak til at jeg ikke blir blå.

Back
Topp