rockering damer?

*Frk.Mamma

Gift med forumet
hvor lenge rocker dere? og tok det lang tid før dere merket noe bedring?

I begynnelsen regulerte deg seg litt selv. Rocket så mye jeg klarte før det gjorde vondt, og jeg mistet jo ringen hele tiden uansett. Da jeg klarte begynte jeg å rocke 10 min hver dag, 5 min hver vei.
Av og til tar jeg 20 min i slengen. Kan også rocke mer enn en gang om dagen.

Du ser bare selv hvor mye du gidder, men det er altså kjempevondt i begynnelsen, spesielt når man er full av blåmerker. Tar noen dager før det blir bra. [8D]

merket stor forskjell etter kun 1 mnd :D
rocket dagelig, få minutter hver gang så økte jeg gradvis

ORIGINAL: toneany

I begynnelsen regulerte deg seg litt selv. Rocket så mye jeg klarte før det gjorde vondt, og jeg mistet jo ringen hele tiden uansett. Da jeg klarte begynte jeg å rocke 10 min hver dag, 5 min hver vei.
Av og til tar jeg 20 min i slengen. Kan også rocke mer enn en gang om dagen.

Du ser bare selv hvor mye du gidder, men det er altså kjempevondt i begynnelsen, spesielt når man er full av blåmerker. Tar noen dager før det blir bra. [8D]

har rocka i en uke nå første gang rocka jeg 20 min og hadde drit vondt dagen etterpå men ikke noe vondt etter det og rocker flere ganger rundt 2-3 ganger på dagen men vet ikke hvor lenge jeg rocker, men må man rocke begge veier? klarer bare den ene andre veien bare mister jeg den [8D]

Blir vel mest jevnt hvis du rocker begge veier. Men du må bare trene vet du så klarer du det nok til slutt. [;)]

ORIGINAL: Lasog

Blir vel mest jevnt hvis du rocker begge veier. Men du må bare trene vet du så klarer du det nok til slutt. [;)]

hehe ja tar begge veier men får liksom ikke sånn sving på den hehe men gjør det fordet så godt jeg kan

Jeg rocka i november & desember. Da tok jeg 10 min. hver gang, og kjente forskjell etter noen dager! Fikk ikke noe vondt.

Så har jeg vært slapp.. Og begynte igjen her en dag i forrige uke i 10 min. og etter det gjorde det grusomt vondt[8D] Så har begynt igjen i dag på 10 min. og det gjør ikke vondt + kjenner forskjell på magen min siden sist gang. Jeg holdt jo på lenge av gangen![:-]

Det er kjempeviktig å rocke begge veier, ellers trener man ryggen ujevnt, noe som på sikt ikke er så bra.
bare øv på å rocke andre veien også, det lærer du raskt. Jeg plagdes også med å rocke den ene veien først, men det gikk fort.

ORIGINAL: .Lolla.

Ikke meningen å kuppe tråden, men hvor mange cm kan man ta av med rockering? [:)]

Altså, det avhenger jo helt av hvor mye man rocker, hva man spiser hvor mye man trener ellers, og hvor mye man faktisk har å miste. Men jeg er overbevisst om at rockeringen hjelper på mageflesket og strammer litt ekstra på magehuden, for man blir jo sliten og helt varm, føles som om den stimulerer ekstra der og kanskje slår løs litt flesk. [8D]

Back
Topp