Rockering-damer, se hit litt :)

Happygirl84

Forumet er livet
VIP
Har noen spm :)

1. Hvor lenge hadde du rocket før du merket noe på cm?

2. Hvor mye gikk du ned på cm? På hvor lang tid?

3. Hvor lenge rocket du daglig?

4. Har du før og etter bilder, så sleng de ut om du vil :)

ORIGINAL: LurveTufsa!!

ORIGINAL: dripdrop

*Skal følge med på denne tråden*

Etter 3-4 uker begynte blåmerkene og gi seg og jeg kunne da kjenne at jeg begynte å få muskler i magen (![8D]) Vet ikke hvor mange cm som er borte for jeg har ikke målt, men ser at jeg har blitt både strammere og smalere. kjæresten kommenterte det til og med her om dagen[:D] rocker ca 5-10 min hver vei, stort sett hver dag.

Har litt lyst på en slik rockering, men usikker enda..... Har ikke hørt så mye om de, så håper flere svarer på denne tråden [:)]

Jeg har rocke ringen selv og elsker den [:D] fikk den til jul, rocker hver dag og jeg er ikke blitt blå [:D]
håper jeg får en strammere og smalere mage etter hvert [:D]

Mista 4 cm første uka, strammere mage og mer muskler etter 1 mnd ca ...
Nå har den støva ned det siste halvåret, men 1.januar skal den finnes fram igjen [:D]

Rocka hver dag gjennom helle hotell cæsar-25 min[:D] Fiiin tid å rocke på, for da gjek ktiden fort nå en hadde noe å følge med på! (motivasjon, og rutiner en kommer inni, dersom det er noe en skal prøve å holde på)

målte ikkje cm, men magen ble strammere![:)] gleder meg til å kunne begynne igjen!

lykke til![:)]

Det skal jeg gjøre, rocke mens jeg ser på cæsar, eller hver gang jeg skal på et tv- progam... hehe

Takk for svar :)

Begynte å bruke den igår, fikk til jul.. Har blitt litt blå på ene siden og noen flekker nedover beina.. Hehe.. Men jeg får lett blåmerker også da ;)

Spennende å se om det har no effekt! Jobber litt med å få til teknikken enda men..

Back
Topp