Rockeprinsessa

oh, egen tråd!
nei, altså jeg er litt uskker da..men på UL så så dem ingenitng..så da gikk gynekologen utifra at jeg bare var 3 uker eller noe..! men får mere svar senere i uka..men da ble det uansett ekstermt tidlig! men jeg tror at jeg er litt lengre enn det..man kan jo ikke se på UL før i uke 5..så kan hende jeg er 4 uker eller noe..men testene slo ut uansett veldig tidlig[:)]

nå er jeg ikke så sikker på om jeg er såååå tidlig på vei da. men jeg har brukt clearblue og billigtester...
kanskje jeg har tvillinger..hvis det er mye hcg..? vet ikk ejeg..synes det er veldig tidlig selv... men får se på neste UL som er 10 juni..hvor langt jeg er.

ORIGINAL: Rockeprinsessa

oh, egen tråd!
nei, altså jeg er litt uskker da..men på UL så så dem ingenitng..så da gikk gynekologen utifra at jeg bare var 3 uker eller noe..! men får mere svar senere i uka..men da ble det uansett ekstermt tidlig! men jeg tror at jeg er litt lengre enn det..man kan jo ikke se på UL før i uke 5..så kan hende jeg er 4 uker eller noe..men testene slo ut uansett veldig tidlig[:)]

Hehe....stas med egen tråd? hihi[8D]
Uansett veldig gøy at du fikk positiv så raskt[:)]
Ja kanskje du venter tvillinger ja. Eller så er du nok lenger på vei (men det er ingen negativ ting)[:D]
Ser du har født en prematur jente tidliger. Gutten min var også prematur (6 uker før termin). Går alt bare bra med henne?

alt er bare bare med ho!! ho ble født 5 uker før tida! ingen spesielle komplikasjoner..heldigvis! der da? ho hadde bare litt gulsott osv..men elelrs fin..men måtte bli der i 10 dager da..for ho var så liten..måtte vente en uke til ho klarte å spise av puppen! hehe

ORIGINAL: Rockeprinsessa

alt er bare bare med ho!! ho ble født 5 uker før tida! ingen spesielle komplikasjoner..heldigvis! der da? ho hadde bare litt gulsott osv..men elelrs fin..men måtte bli der i 10 dager da..for ho var så liten..måtte vente en uke til ho klarte å spise av puppen! hehe

Så bra da[:)]
Her måtte gutten ligge litt i kuvøse, deretter ha sonde i 4-5 uker. Men amma i tillegg. Han er nå 4,5 år - fortsatt liten av størrelse.
Men det går veldig bra[:D]

Back
Topp