Rock Mommy eller andre med punk/ghot stil :P

ORIGINAL: sorciere_

ORIGINAL: Rock Mommy

Åja, darkdate ja :p Men har ikke vært på no DD fest :) 

Forrige halloween jeg var på så var jeg living dead doll :D  Det er jo lett å etterlinge, bare sminke og no kreative klær :)

http://www.google.no/images?hl=no&q=living+dead+dolls&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=5diwTKfwMI6gOtW9uL8F&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1&ved=0CDQQsAQwAA&biw=1366&bih=586

er det eigentleg berre å ta på seg ein vanlig kjole elle rnoke, og så sminke seg død?:)

Sminke er viktig, eller så er det bare å kle deg i det du har, gjøre no ut av det :)  Har du undertøyskorsett? Sort bluse/skjorte? nettingstrømper? miniskjørt? Boots/støvletter?

hahaha:P nei!:P Har INGENTING!:P

hahaha;P eg hadde korsett, men den kasta eg sidan eg uansett ikkje brukte den:P haha... SMART :P Men det har dei no på H og M

Har kvit skjorte :P heh ;p Servitør u know:P

har støvletter, ja:) Så den er safe:P
og svarte stayups og strømpebukse :P

har ein del miniskjørt... eit grått rutete med litt rosa på... elles er dei reint rosa, kvite og rosa igjen [&o]

Hmm.... dersom eg bruker kvit skjorte og rød tubekjole over, og så svarte støvletter..... hm... og svart jakke og skjerf??? har ei sånn halveis gjennomsiktig, lang jakke... og svart magebelte??

edit: Eller burde eg kanskje kjøpe ei svart skjorte?? Har eit knelangt svart skjørt som eg kan ha under den røde... men den det er litt for pynta til at eg føler det kan vere ytterst:P

H&M har mye undertøyskorsett, billig og :) 

Her har jeg svart skjorte, korsett (evnt undertøyskorsett) over, mini-skjørt (av den litt gother stilen da), stømper og støvletter. Så har jeg bare tatt skikkelig av med sminka. Gikk med en plastkniv med blod på (morrohus, halloween kostyme)

Ååååh:) Tuuusen takk for tips!!:) Då blir det h & m shopping på meg på mandag!!

Beste er at eg er så bleik at eg trenger ikkje kvit sminke i trynet :P hehehe;P

Goos shit, Sorc :D  Halloween fester er drit artige!!  Sende bilde og fortelle hvordan det ble da! :D

Det skal eg gjere:D

men det er ikkje før den 31. oktober, då :P haha;D
Eg som er litt tidlig ute med planlegginga fordi eg veit at dette kan bli vanskelig for meg:P

den siste av de kjolene på bilde var bare drit sexy.... wohooo goo sorce hot mamma!!!!

ta en titt på dragenshule.no
Ellers har du howcool.com - de har sykt mye kostymer!

Og de har 15% avslag nå. halloweensalg.

ORIGINAL: sorciere_

ORIGINAL: RLD

Eg har en venninne som klær seg veldig svart og litt spesielt. Ho handler mye på nett, men husker ikke butikken. Har vært inne og sett en del ganger på den eg og. De har mye spesielt og fint. Mens eg lette etter siden fant eg noen andre da [:D]
http://www.manillusion.no/ - med egen halloween avdeling [;)]
http://www.darklands.no/news.php

Lykke til [:)][:)]

takk :P Har vert på begge sidene :P på den øverste synes det det var litt for dyrt :) enten såg eg litt småbillig ut, eller så må eg betale godt over 1000 kr :) då er det billigare å bestille vanlig "kostyme" eller noko frå ei anna side ;P

og darklands synes eg utvalget var dårlig :P

- - -------- -- - - - - - -

er dette "brukandes"?? :P

likte den SISTE beeeest[:D] utroooooooolig kul :D

Back
Topp