Robust reise/ brukstrille tips?

baby_

Forelsket i forumet
Kan noen anbefale en god og litt robust reisetrille som blir ganske liten sammenlagt?emoticon  Noen som har kjøpt og er fornøyd?
Har vært og sett litt på ulike triller, synes det er kjempevanskelig å bestemme seg! Vil gjerne at den skal brukes litt utenom reiser også, og ikke helt umulig å trille på en "lightversjon av en grusvei"emoticon Må ha liggestilling. 

Vi får denne om 3 uker:

Maclaren Techno XT. Mine foreldre skal kjøpe den i London til meg. Har ingen erfaring med den selv, men kjenner fler som er veldig fornøyd.

Når vi reiste i 09 så kjøpte vi en sånn i sort til Victor.  http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=27883938 skulle bara ha en helt grei til reise,men en suveren og lettkjørt vogn så den har blitt brukt en hel masse etterpå også! Trilles lett når d er litt str på hjula. koster vel ca 1500kr ny, ryggan kan legges flatt!

hmm er det slik at jeg må poste noe for å se hva andre har skrevet...for kan ikke se noeemoticonhmm hmmmm

----
Da kan jeg se hva andre har skrevet her! Hva gjør en for å få fikset dette? Tungvint å måtte svare i sin egen tråd for å se andres svar...emoticon

Litt usikker, men jeg må d selv noen ganger å....ikke alltid, var oftere før så virker som d blir bedre og bedre her asså :) vært litt tukkel etter d nye forumet!

Okidokiemoticon Er vel bare å smøre seg med litt tålmodighet da og håpe det går seg til!
Må tygge og tenke enda litt mer på trille til snuppa. Mulig vi må ut en tur til og prøvekjøre litt!emoticon Har litt lyst på 3hjuling av et eller annet slag og...vanskelig dette!

vi må nok d, blir nok bra her igjen skal du se emoticon

Ja vettu, d med vogner syns jeg er ille vansklig. men veldig greit å dra på en liten prøvetur også. barn er jo å forskjellige, fint om de trives oppi der ogsåemoticon

Nettopp!emoticon 

Testet ei trille, husker ikke merket men det var en 3hjuling. Snuppa skled, fordi foret var så glatt og stroppene ble helt feil...mulig hun bare var for liten til trilla, men dama i butikken sa den kunne brukes fom 3mnd... Og snuppa er heller litt stor enn liten!emoticon så om trilla skal bestilles på nett skal den uansett prøves først! 

Vi har Maclaren Techno XLR, og vi er veldig fornøyd med den. God å trille til å være reisetrille  emoticon   

baby_ skrev:
annef skrev:
 Vet ikke om du får sett den men vi har denne og er kjempe fornøyd. Tar liten plass så vi får den inn i mammas A3 som ikke har stort bagasjerom!! Har også gått turer med den på grusveier masse. Anbefales!!   http://babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=749236&b_kid=828765

Som sagt: Anbefales!! :)
Har faktisk vurdert å kjøpe en av 4ME trillene!emoticon Ikke så gal i pris heller!

Back
Topp