W
W.B
Guest
OjVi har selvsagt ikke tenkt å la den gå i pinnsvintiden.
Resten velger jeg å ikke gå inn i, det er best for vår familie av flere årsaker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OjVi har selvsagt ikke tenkt å la den gå i pinnsvintiden.
Resten velger jeg å ikke gå inn i, det er best for vår familie av flere årsaker.
Oj?
Her nede kan man faktisk leie sauerMå minne mannen på at han skulle ordne en elektrisk sau i løpet av sommeren...
Leie sau hadde trolig vært genialt! Kanskje.Her nede kan man faktisk leie sauer
Hvilken ender dere på?
Har hørt at geiter er bedreHer nede kan man faktisk leie sauer
Hvilken ender dere på?

Er vel en fare for det jaMen sauer og geiter hadde vel også spist opp jordbær plantene og rips buskene så derved er en elektrisk som bare tar gress lurere tror jeg
Hvilken har dere? Og hvordan er hagen? (størrelse, helling etc)Vi er kjempefornøyd med vår, mest fordi mannen slipper(jeg er skikkelig allergisk). Og måten den klipper på gir meg mindre høysnue enn naboen som trykker rundt. Mulig pga lengden på gresset?
Det eneste som er irriterende er at den setter seg fast her og der. Vi kjøpte noen store plugger så den skulle skjønne at noen røtter var hindringer, men det funker ikke hver dag.
Nå er neste motor-hjelpemiddel på lista snøfreser. Deilig med ting som gjør hverdagen enklere så man kan bruke tid på det man vil, som å følge opp ungenes aktiviteter![]()
Så frekk du erOj?
For hva?
Det dreier seg om tid, helse, og familiære forhold. Det er rett og slett noe vi har kommet til at er rett.
Vi har hatt pinnsvin i hagen og har stor respekt for dem og å ikke ta liv av dem og vil selvsagt ta de hensyn.
Men Oj var en merkelig reaksjon.
For all del. Du kan få svar på det også.
Hagen er altså stor, tomta er et mål. Vi bor på Sunnmøre og at det er vær til å klippe gress... Skjer ikke hver dag. Vi har tre barn og er to voksne som i tillegg til jobb er aktive i barnas aktiviteter noe som gjør at det ikke er mange dager i uka begge er hjemme på ettermiddagen derved faller klipping ofte på kvelden. Det tilfaller oftest mannen da det er tungt med den klipperen vi har, samt at jeg legger yngste. Mannen er allergisk mot gresspollen. Gresset må gjerne klippes når han ideelt heller skulle gått på trening. Gresset blir ikke klippet ofte nok, og blir langt. Ikke bra for hagen. Ikke bra for den som klipper. Ikke godt for helsa hans og ikke for utseende av hagen. Og tærer på samvittigheten.
Det er noe som økonomisk kan gjennomføres for oss. Som gir bedre forhold for hagen. Bedre tid til trening og å følge opp ungene. Kan fint ta hensyn til pinnsvinene. Og gir bedre mental helse for meg og mannen. Og fysisk. Og bedre naboforhold.
Men du står fri til å ikke ville gjort det.
Men jeg vil.
Jeg vet du er ny her og ønsker ikke å skremme deg bort, jeg vil tvert i mot gjerne ønske deg velkommen til forumet, men tenkte innøedende at det virkelig ikke var nødvendig å forklare hvorfor dette er ønskelkg fea vår side.
Jeg velger å ikke tolke dine smileys så stygt som jeg ellers ville gjort og legger godviljen til.
Men Oj ja, vi ønsker dette. Og vil ta hensyn til pinnsvin. Og bedre helsa.
Har hørt at geiter er bedre
(Det irriterer meg litt at smileyene fra mobilens "tastatur" blir borte)
Men de spiser vel også det jeg vil beholde, pluss at jeg har sett jorder der hester går, det blir jo... Vel. Ikke helt pen hage?Hester er fine gressklipperehar stadig vekk hester i hagen, naboene syns det er så koselig
![]()
Vet nå ikke jeg, virker som du lagde profilen din i går for å være troll på forskjellige tråder her.Så frekk du er
Vet nå ikke jeg, virker som du lagde profilen din i går for å være troll på forskjellige tråder her.
Men de spiser vel også det jeg vil beholde, pluss at jeg har sett jorder der hester går, det blir jo... Vel. Ikke helt pen hage?
Heller fortsatt mot en veldressert elektrisk sau jeg altså. Og en kantklipper, selvsagt. Den skulle vært ute en tur nå også.
Hakket dyrere og langt mer forpliktende å kjøpe en hest enn en gressklipper ja. Når det er gressklipper man trenger.Ikke noe problem her, de får aldri gå i mange dagermen man skaffer seg ikke hest for å bruke den som gressklipper da
noe man gjør om man har hest uansett
de spiser ikke busker, foretrekker gress.
Robot er definitivt det enkleste i Hagen![]()