Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MiniSatan
Æsj nei, jeg klarer ikke å like det programmet jeg... Det er noe med hele konseptet at en person skal hetses så til de grader som underholdning som jeg ikke klarer å like altså. Men sånn er det, smaken er som baken [8D]
Æsj nei, jeg klarer ikke å like det programmet jeg... Det er noe med hele konseptet at en person skal hetses så til de grader som underholdning som jeg ikke klarer å like altså. Men sånn er det, smaken er som baken [8D]
ORIGINAL: Lille_Rosin
Moro for dem med selvironi [;)]
ORIGINAL: heidu
ORIGINAL: Frk.VilliTrusa
Altså..HVEM har egentlig ansvaret for garderoben til hun programlederen..?
OH MY GOD...
Hun ser jo ut som en mann.
Eller en mann som vil være dame..
Transe..
WOW...[X(]
Tenkte akk det samme...
Hva med en push up bh??[8|]
ORIGINAL: heidu
Altså..HVEM har egentlig ansvaret for garderoben til hun programlederen..?
OH MY GOD...
Hun ser jo ut som en mann.
Eller en mann som vil være dame..
Transe..
WOW...[X(]
Tenkte akk det samme...
Hva med en push up bh??[8|]
HAHAH JA!!! Herregud,verste jeg har sett jo..
HVA FAEN ER DET DU INSINUERER!!??!!
[8D]
HVA FAEN ER DET DU INSINUERER!!??!!
[8D]
haha, så nå at den kunne taes feil. så ut som jeg gikk rett på deg. Men mente bare at de har selvironi nok til å være med. og at det ikke er den onde mobbingen og da er det litt moro. Ting de sier er bittelitt sant, men samtidig satt så til de grader på spissen. Artii [:D]
ORIGINAL: Mamma til A og K
Så lenge det er flinke komikere kan det funke, men må si jeg ikke liker det at de tøyser med vekt osv. Jeg er helt sikker på at enkelte tar det tungt og det er ikke bra å lære unge at det er greit å "mobbe" pga vekt, hudfarge og sånt.
Men men...
ORIGINAL: Mamma til A og K
Så lenge det er flinke komikere kan det funke, men må si jeg ikke liker det at de tøyser med vekt osv. Jeg er helt sikker på at enkelte tar det tungt og det er ikke bra å lære unge at det er greit å "mobbe" pga vekt, hudfarge og sånt.
Men men...
Syns det er en stor del av det som gjør det morsomt jeg...de kødder med ALL SLAGS,det er så på kanten at det er helt fantastisk..!!