Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Brukte de når jeg var ca 16 år, og husker legen ville ha meg på p-piller pga man skal IKKE bli gravid mens man går på de..
Og pris?! Dyre i de dager iallefall! Tror vi betalte nesten 5000 kr når vi henta ut hver gang.. Henta vel 3 ganger.. Men fikk dekka noe, husker ikke hvor mye..
Når det er sagt, så hadde de GOD effekt! Har fremdeles kviser en sjelden gang, men kan ikke sammenlignes..
Det koster ca 260kr pakka for 30 tabletter til kvinner selger vi vanligvis 2 pakker pr mnd. Det heter Isotretinoin nå. Det er ekstremt fosterskadelig så fertile kvinner får bare resept på nok til 1 mnd av gangen og resepten er bare gyldig i 1 uke etter at den er skrevet ut. Man må ta en graviditetstest hver gang man er hos legen, vanligvis. Til kvinner skal det bare forskrives av leger som har erfaring med det. Man må bruke både kondom og hormonell prevensjon. Huden blir vanligvis ekstremt tørr så man bør bruke en fuktighetskrem som er tilpasset de som bruker Isotretinoin, spør på apoteket det finnes 2 forskjellige produkter som jeg kommer på i farta. Håper det hjelper litt.