Ro deg neeeeed, hormoner!

Clique

Tvillingmamma
Desemberglede 2015
Herregud, hormonene mine tar helt av.

Er veldig dårlig for tiden, og mannen har vært offshore en stund nå. Jeg er såååå kvalm. Kvalmen gjør at jeg spiser lite, uheldigvis.

I kveld stoppet kvalmen og jeg tenkte å lage meg pizza. Da den var ferdig stekt satt jeg med ned og skulle nyyyyyyte denne herligheten <3

Så blir jeg mett etter 2 små stykker. Ble så lei meg at jeg måtte virkelig holde tilbake tårene. :P

Meg om dagene:
crying-waterfalls.gif

Jepp, er der jeg også! Tårene kommer for ingenting, må bare ta meg sammen så andre ikke skjønner hvorfor..

Her er jeg ett hormontroll, vanskelig å kontrollere seg. Fort irritert og tar lett til tårene :(

Er så glad jeg ikke merker noe til hormoner enda! Får spare min kjære så lenge som mulig :p :D

Samme her i henhold til humøret :)

Kvalmen er det verre med :p

Kjenner meg igjen med hormoner ja.. Mest ift å gråte her da.. Ellers merker jeg ikke så mye til de :p

Og kvalmen gjør det ikke bedre :p synes veldig synd på meg selv av og til :D

Jeg begynte å gråte under Helgefrokosten fordi det var mer paprika igjen enn det var agurk, men jeg ville ha agurk, og da ble det så mye paprika til overs.. Haha.. Tok meg litt sammen etterpå og vi satt bare å lo. Datteren min på 3 år skjønte ingenting stakkars... :)

Kjenner meg så igjen! I går fikk virkelig mannen her gjennomgå! Ingen ting var godt nok for meg. Stakkars... Kom hjem og hadde handlet oppvasksåpe. Så fornøyd med seg selv. Så sier jeg; det har vi, det står i skapet under vasken!

Haha, morsomt! Huff, så disse hormonene går i spinn! :P Er ganske sykt egentlig.

Faktisk godt å høre at det er flere med mye tårer for tiden. Dette kom så plutselig. I dag har jeg grått siden jeg sto opp. Huff, slitsomt dette 6 uker i dag ❤️❤️❤️

Jeg for min del kjenner at jeg blir alt for fort sint... Og npr jeg skal fortelle elsklingen hvorfor jeg blir sint (selv om det ikke er på han) så er det på nivået at både hender og stemme skjelver. Rart og ekkelt...

Kjenner meg igjen her ja gitt! Begynte å gråte i går fordi at typen var for trøtt til å ha sex, da fikk han dårlig samvittighet men sex fikk jeg merkelige greier de hormonene altså ^^

Back
Topp