River meg i håret over idiotisk X

Skjønner at det er leit, men prøv å ikke tenk på det og se fremover. Du er i hvert fall kvitt ham :)
 
Jeg forstår at det er tøft.. Opplevd det samme - gravid delen. Det er hardt og veldig dårlig gjort å gjøre. Når han viser så lite hensyn til deg så er det godt at du er ferdig med han.
Håper du har noen der som støtter deg og som er der når babyen kommer. Krev at far betaler barne bidrag!!
 
Huff for en teit fyr! Ikke bry deg om han. Er ikke din skyld dette. Og damen virker rar som går inn i forhold med en som nettopp kom ut av et forhold der et barn er på vei, og ikke født engang :eek:
 
Huff for en teit fyr! Ikke bry deg om han. Er ikke din skyld dette. Og damen virker rar som går inn i forhold med en som nettopp kom ut av et forhold der et barn er på vei, og ikke født engang :eek:

Tipper at hun kanskje ikke vet det...?! Eller at han har løyet og sagt at jeg er klin gæærn eller noe sånt...
 
Bare for at man er på et åpent forum så går det faktisk ann å oppføre seg som et medmenneske å ha noe empati og medfølelse selv om man ikke selv har vært i lignende situasjon selv eller ikke forstår situasjonen! Og om man ikke klarer å ha empati og medfølelse så går det faktisk ann å la vær å kommentere.

Det er ikke rart at barn lærer å mobbe når man ser hvordan enkelte oppfører seg i åpene forum som her eller i kommentarfelt i div nettaviser etc.

Håper du lærer dine egne barn en bedre oppførsel enn du viser her!
Er det så mye bedre det du holder på med da? Ler når andre mobber brukere her inne. Håper virkelig ikke barna dine er like ekle som deg, men dessverre er de nok det
 
Joda, skjønner det. Men blir litt satt ut av at folk klarer å sette seg i en sånn situasjon. Mange tar litt for lett på det å få barn.

Verden kommer da i flere nyanser enn sort og hvitt..
Kan være mange flere årsaker til at man blir gravid enn om man planlegger. Noen blir veldig lett gravid.
Prevensjon kan også svikte, feks virke dårligere om man har vært syk, kondom sprekker, prevensjon er ikke 100 sikker uansett.
Også kan folk kan vise seg fra andre sider i nye situasjoner, noen mennekser er manipulative og ikke alltid man oppdager det tidlig nok dessverre heller .
Mange har også restriksjoner mot å ta abort. Regner med de færreste av oss tar lett på å få barn. Det betyr ikke likevel at man automatisk ikke blir gravid.
Jeg opplever din holdning som veldig usympatisk, uten at du kjenner til TS eller hennes historie. Hvorfor ikke spørre heller enn å anklage?
 
Så lei situasjon du er i :( kan du få med noen å hente tingene dine hos han?
Det er bedre å være alene enn å være sammen med en dust. Mulig han legger det ut for å irritere deg. Best å la det gå Ønsker deg lykke til videre.
 
Tipper at hun kanskje ikke vet det...?! Eller at han har løyet og sagt at jeg er klin gæærn eller noe sånt...

Hvis hun vet det er hun ikke riktig god ;) jeg vet iallefall om jeg var singel og møtte en mann som nylig hadde forlatt sin gravide samboer og barnet ikke var født, hadde det vært så turn off at jeg aldri hadde vurdert han igjen.

Om hun ikke vet det, synes jeg du skal si det til henne jeg :D om hun da er snev av normalt dumper hun han ganske raskt.
 
Er det så mye bedre det du holder på med da? Ler når andre mobber brukere her inne. Håper virkelig ikke barna dine er like ekle som deg, men dessverre er de nok det

JA. Det er det. For jeg støtter opp trådstarter fra slike stygge kommentarer som dine og reagerer på din dårlige oppførsel så det er faktisk stor forskjell.

Du trenger ikke være bekymret for mine barn. De kommer til å lære om empati, medfølelse og respekt og kommer derfor til å ha all forutsetning for å bli et bra menneske:)
 
Hvis hun vet det er hun ikke riktig god ;) jeg vet iallefall om jeg var singel og møtte en mann som nylig hadde forlatt sin gravide samboer og barnet ikke var født, hadde det vært så turn off at jeg aldri hadde vurdert han igjen.

Om hun ikke vet det, synes jeg du skal si det til henne jeg :D om hun da er snev av normalt dumper hun han ganske raskt.

Skulle gjerne sagt det til henne, he he, men jeg holder meg ganske lavt for å unngå at han blir sur og gjør alvor av sine trusler om å gå til rettsak for å få mer samvær enn annenhver helg.. Vi bor i forskjellige kommuner, så delt omsorg funker ikke.
Egentlig håper jeg han bare kan finne lykken med hun nye, og la oss være i fred!
 
Skulle gjerne sagt det til henne, he he, men jeg holder meg ganske lavt for å unngå at han blir sur og gjør alvor av sine trusler om å gå til rettsak for å få mer samvær enn annenhver helg.. Vi bor i forskjellige kommuner, så delt omsorg funker ikke.
Egentlig håper jeg han bare kan finne lykken med hun nye, og la oss være i fred!

Synes det høres kjempe fornuftig ut:)

Drit i de og heller gjør det beste ut av situasjonen:)

Ønsker deg masse lykke til videre;-)
 
Hvis hun vet det er hun ikke riktig god ;) jeg vet iallefall om jeg var singel og møtte en mann som nylig hadde forlatt sin gravide samboer og barnet ikke var født, hadde det vært så turn off at jeg aldri hadde vurdert han igjen.

Om hun ikke vet det, synes jeg du skal si det til henne jeg :D om hun da er snev av normalt dumper hun han ganske raskt.

Snakket m han her om dagen, så da spurte jeg om hun visste det - det gjorde hun visstnok, og syntes det var greit.....! Eeeehhh... enten er hun like fjern i hodet, eller så lyver han!
Men men, kanskje de fortjener hverandre, he he
 
Sender deg en stor klem :Heartred
Fokuser på alt det gode du har i vente. :Heartred
 
Er det så mye bedre det du holder på med da? Ler når andre mobber brukere her inne. Håper virkelig ikke barna dine er like ekle som deg, men dessverre er de nok det
Du tuller nå? du er en av de som stadig lager dårlig stemning og er ekkel med andre her inne.liker du å gjøre andre medsøstre lei seg?
 
Back
Topp