Hei dere [:)]
Så koselig at dere tenker på meg! Vi har vært i Ålesund ja, det har vært kjempekoselig, litt stress med Maja og rutiner, men nå håper vi hun kommer inn i det igjen [:)] Var på Stormoa hele lørdagen, og dægarn så sliten man blir av og gå og tråkke på senter hele dagen.. [&:][8D] Var rimelig godt og komme bort igjen til de ja. Men så hadde vi vare en halv time og slappe av før vi skulle til Ålesund by og spise på Big Horn Steake House.. Var veldig koselig og sånn altså, men det var slitsomt.. [:D]
Har snakket en del med svigerinna mi ang det som skjer meg oss, og det gjorde veldig godt! Hun sliter fryktelig enda hun også dessverre med det som skjedde i sommer+hun kan kanskje ikke få barn igjen [:(] Legen hadde sagt at vis hun prøvde var det stor sjanse for at hun kom til og miste.. [:(] Jeg håper virkelig en frisk og fin spire sitter snart hos de.. At den blir i magen i 9mnd!
Skal til ny kontroll tirdag.. Svigermor som skal bli med meg nå, hun skal passe Maja mens jeg er inne. Jeg og sambo har snakket litt og vi håper at jeg bare får en pille så det blør ur selv, jeg har virkelig ikke lyst til og ta utskaping [:(] Dette høres kanskje fælt ut, men ser litt frem til tirsdag for da kan jeg få en avsluttning på det hele.. Det er slitsomt og tenke på at det fortsatt bor inni meg.. [:(]
Jeg og sambo skal ikke prøve igjen enda heller.. Vi vil vente litt nå. Jeg skal gå kraftig ned i vekt og jobbe litt først slik at vi kanskje kan få råd til noe større.. Kanskje kjøpe ett hus eller leie.
Oi, denne blei lang den da.. hehe.. Men nå vet dere iallefall hvordan jeg har det og hva jeg har gjort på i helgen [:)]
*klemmer til dere*