Rister på hode

Nusse84

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Mini har begynt å riste på hode (frem og tilbake) når han virker/gira glad eller er veldig trøtt (nesten sovner), Merker den atferden bekymrer meg litt.. Er ikke hele tiden, men slik innimellom..
Er det flere babyer her inne, som gjør slikt?

Mini har begynt å riste på hode (frem og tilbake) når han virker/gira glad eller er veldig trøtt (nesten sovner), Merker den atferden bekymrer meg litt.. Er ikke hele tiden, men slik innimellom..
Er det flere babyer her inne, som gjør slikt?
Vernepleieren i deg som begynner å analysere? Har ikke lagt merke til det her.

Februar-14 mamma <3

Eit sikkert tegn på at han e trøytt og nesten sovna her heime, er at han ristar/gnikkar hovudet.

❤️Gutt 24.02.14❤️

Om han får tak i fingrene mine så rister han på hodet ned fingrene mine inni munnen sin, tror det klør litt :P

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

Det er normalt. Noen babyer har sånne perioder. Har vært borti en som kaste hodet fra side til side så hele vognen vugget når han skulle sove. Og en som dunken hodet i veggen (!) gjentatte ganger. Gikk over og ingenting galt. Men man kan jo begynne å lure haha. Tror det er noe stimuli med gjentagende bevegelser...

Sent from my iPhone using BV Forum

Soveritualet til nurket er først klø seg bak ørene, gnikke seg i øynene, og så kaste/riste på hodet frem og tilbake til han sovner :)

Ja! Hun snur hodet fram og tilbake når hun er trøtt. Men har også begynt å "danse" med hodet frem og tilbake til musikk og når hun er glad. :)

Når jeg tenker meg om så dreiv mini på med dette før når han skulle sove.. Lå og kasta hodet frem og tilbake i evigheter før han sovna. Det har gått over :)

Februar-14 mamma <3

Her gnir hun ansiktet i madrassen... Og ruller fra rygg til mage og mage til rygg... Sovner på magen da. :)

Mini rister ofte på hodet før han skal sove :)

Back
Topp