risky??

Jafseslafsaslappfis

Forumet er livet
VIP
har ei veninne som har fått lus (pluss hennes 2 barn).. hun lurte på om jeg kunne hjelpe henne med å gre de ut etter at hun har hatt oppi sånn drit som dreper dem visstnok.. er det risky? vil ikke ha lus!emoticon

Oj..Det hadde jeg ikke gjort! Dårlig venninne kanskje men AAANGSST!!

Er det ei god venninne hadde jeg selvsagt hjulpet henne.
Lus er ekkelt, men de forsvinner jo.
(dette sier jeg fordi jeg faktisk aldri har hatt lus, og aner ikke hvor ekkelt det faktisk er, mulig jeg hadde vært mer forsiktig om jeg hadde erfaring..)

Gulda skrev:
Oj..Det hadde jeg ikke gjort! Dårlig venninne kanskje men AAANGSST!!

ja, det jeg tenker også...har egentlig sagt ja, med masse nøling! så hu skjønte nok at det ikke var så veldig populært tenkte å spørre om hun ikke kunne vente til mannen hennes kom hjem,så han kunne hjelpe... jeg er veldig dårlig på å si nei da,men.. yak!

Yuna skrev:
Er det ei god venninne hadde jeg selvsagt hjulpet henne.
Lus er ekkelt, men de forsvinner jo.
(dette sier jeg fordi jeg faktisk aldri har hatt lus, og aner ikke hvor ekkelt det faktisk er, mulig jeg hadde vært mer forsiktig om jeg hadde erfaring..)

aldri hatt det jeg heller...og ikke vil jeg det

Æsj! Jeg syns nesten det var litt dårlig gjort av henne å spørre. Hun setter jo deg i en skikkelig kattepine...

Pucca skrev:
Æsj! Jeg syns nesten det var litt dårlig gjort av henne å spørre. Hun setter jo deg i en skikkelig kattepine...

ja,igrunn men er ingen andre å spørre,siden jeg er den eneste som er hjemme i dag...

Har aldri hatt lus selv men har vært med på å gre ut av andre;) Litt ekkelt ja, men sjansen for at du blir smittet er jo minimal. Lusen kan ikke hoppe så hvis ikke du legger hodet ditt inntil deres slik lusa han krabbe over så får ikke du lus;) Og eg regner da selvfølgelig med at du heller ikke har tenkt å ta på deg en lue som er deres eller børste håret ditt med deres børste mens du er der. Er jo i disse tilfellene lusa smitter lettest;)

Forresten så fikk min lillebror lov å sove opp i senga hos meg en gang for mange år siden(han er 19 år yngre en eg) og dagen etterpå viste det seg at han hadde lus. Ble ikke smittet selvom vi lå på samme pute så skal litt til faktisk!

De dør jo av den shampo tingen da. Hadde glatt gjort det. Når jeg jobba i bhg og ene jenta hadde så hoppa alle de voksne bort fra henne. Begynte å klø seg i hue og var redd for å få det. Jeg synes synd på henne at hun ble behandlet som pesten så hun satt på fanget mitt og vi leste til hun ble hentet. (tok ca halv time, time) Ja jeg fikk lus. Vaska håret i de greiene og mamma gredde det. Borte var det og de er ikke farlige!!

gullungenmin skrev:
De dør jo av den shampo tingen da. Hadde glatt gjort det. Når jeg jobba i bhg og ene jenta hadde så hoppa alle de voksne bort fra henne. Begynte å klø seg i hue og var redd for å få det. Jeg synes synd på henne at hun ble behandlet som pesten så hun satt på fanget mitt og vi leste til hun ble hentet. (tok ca halv time, time) Ja jeg fikk lus. Vaska håret i de greiene og mamma gredde det. Borte var det og de er ikke farlige!!

Liker godt handlingen din! =) Menneskers følelser er så mye viktigere enn disse lusa kan gjøre oss!

Back
Topp