Riskrem?!? Bare MÅ HA!

Mammaokt2014

Etterlengtet gull i magen <3
Haha :D Har tenkt på risken i flere dager nå, og bare MÅ ha det idag! Hadde ikke dilla på noe sist, men merker at jeg bare måååå har riskrem! :D flere som har fått dilla på noe?

Åååå, der minna du meg på at me har grautresta ette lørdag i kjøleskapet :P Skulle egentli laga riskrem på søndag, men da gjekk i gløymeboko :P

Av en eller annen grunn så har jeg fått dilla på komper eller raspeballer som noen sier :D ha ha ! Herlighet!!!

Sendt fra Appen :)

Jeg har fått dulla av å lage isbreer av solo, blir ikke så hardt som vanlige isbiter og blir samme konsistens som den solo isen:-D Elsk!!!

Sent from my iPad using BV Forum

Måå ha en saftig cheese burger snart... Prøver å la vær, men får det ikke ut av hodet før jeg har fått den

haha sånn som meg da!!!! meg vil ha!

En saftig big Mac hadde vært himmelsk nå. Men mc donalds er så langt unna :(

Har desverre blitt en cheeseburger på meg i dag, ble litt skuffa men da håper jeg den lysten ikke kommer tilbake med det første :) Varm sjokoladedrikk med krem og de solobitene kjenner jeg er neste lyst :)

Sambo står på kjøkkenet og lager cheesburger til meg nå etter å ha fått lyst på det etter denne tråden. Har også nettopp fullført et helt brett med soloisbiter:-D Må vente noen timer til de neste er ferdig da:-P haha!

Back
Topp