Riskorns prøve-dagbok!

MammaBorealis

Andre møte med forumet
Heihei!
Jeg er ny her, så starter med å presentere meg selv!

Jeg er ei jente på 22 år. Min samboer på 26 og jeg har fra før av ei tulle som fyller 2 år i juni, og hun er vårt alt. Men nå føler vi at tiden er inne for å prøve på en liten nr. 2!

Min svigerfamilie tar nok dette godt imot, men min familie derimot vil nok ikke anse det som like positivt.
Så det er jo også noe som henger litt over oss når vi er i ferd med å prøve igjen.

Jeg har hatt p-stav i ett års tid, så jeg har null anelse om hvor lang tid det vil ta før jeg klarer å bli gravid igjen, men jeg håper det går like lett som før.
De fleste kvinner i familien min har nemlig en tendens til å bli gravide bare man ser ei mannetruse!

Så ønsk meg lykke til jenter!
Og jeg sender ut litt svangerskaps-stæv til dere alle, i håp om at dere som ønsker det får ei lita spire til å feste seg snart! :)
 
Hei og velkommen hit [:)]
og gratulerer med dagbok ! [:D] 
Håper spira sitter hos deg snart[;)]

Lykke til    [:)]                                                                      
 
Jeg har murringer i magen siden i går kveld, og det kom litt brunaktig utflod i dag, så da er nok menustasjonen på vei tenker jeg. Da ble det ingen spire denne måneden. Men det gjør egentlig ingenting, for ifølge babyverdens eggløsningskalkulator så blir det termin ca 30. Januar om det fester seg en spire nestegang!
Og det er ei finfin tid! :)

Jeg har ennå ikke opplyst familien min om at vi prøver på ei ny spire, vet ikke hvordan jeg skal få sagt det rett og slett!!
Jeg gruer meg så vanvittig til reaksjonene, og er så redd det blir som sist.
Men dem kan jo ikke avvise meg denne gangen. Mormor kan jo ikke gi opp forholdet med det lille barnebaret på 2 bare fordi hun ikke vil jeg skal få et barn til?? :/
Dattern min har et kjempegodt forhold til mormoren sin, og jeg vil absolutt ikke ødelegge det.
Jenta mi fortjener å ha en mormor som stiller opp for henne....
 
Beklager masse skrivefeil, men tastaturet mitt henger ikke elt på greip om dagen! [;)]
 
Skjønner ingenting jeg.... Ifølge syklusen min så starter eggløsningen min om to dager. Men jeg blør fortsatt jo!! Jeg har blødd i 18 (!!) dager nå... Skjønner ingenting jeg. Men tror det er denne p-staven jeg hadde som har føkka opp systemet mitt. Bah. Grine litt. 
 
4 dager til jeg kan på positiv test ifølge babyverden!
Men jeg har null forhåpninger denne gangen. Jeg hadde blødninger i 23 (!!!) dager, og alt er jo helt høl i huet... [:(]
 
Nå må jeg bare prøve å skrvie noe for å se om jeg fikk til sånn ticker-sak!
 
Nei....prøver igjen!
 
Har vært uten internett en stund, men NÅ er jeg tilbake!

Jeg er gnske spent om dagen. Mens skulle vært her for ei uke sida, puppene mine er ømme som fy og jeg føler meg "rar" i kroppen!
Håååååper at det skjer noe her nå!! :D
 
Back
Topp