Riski??

Tryll

Gift med forumet
hør, far tij bebien jeg venter i august, termin 09.08 skal reise hjem til familien i tyskland den siste uka i juni og er tilbake ca mellom 8-10 juli. er del litt risikabelt i forhold til at fødeselen nærmer seg?? er livredd for at noe skal skje når han er borte slik at han ikke får vært med på fødselen..de sier jo at barnet kan komme alt fra 3 uker før termin til 3 uker etter..

*satser på d går bra* uff..

nei, men har ikke så mye annet valg..får ikke ferie tidligere, og har ikke sett familien på lenge heller.
men det er ganske nærme så er litt bekymra for det ja..

Som regel så føder man jo nærmere rundt termin da.. Men det er sef ingen garantier! Min eks var på sjøen med begge våre, men han rakk hjem til begge to[:D] De er født 4 og 6 dager før termin[;)]

man kan jo faktisk føde i uke 25 også... jeg hadde ikke hatt noe problemer med å la mannen min reise bort en måned før termin, for de aller fleste føder rundt termindatoen sin (og mange går over også)

ORIGINAL: lenemor

man kan jo faktisk føde i uke 25 også... jeg hadde ikke hatt noe problemer med å la mannen min reise bort en måned før termin, for de aller fleste føder rundt termindatoen sin (og mange går over også)

godt å høre:):) ja med nathaniel så gikk jeg 14 dager over, men d er veldig normalt med første har jeg hørt.

ORIGINAL: Tryll

godt å høre:):) ja med nathaniel så gikk jeg 14 dager over, men d er veldig normalt med første har jeg hørt.

Det er like normalt å føde før termin som etter termin når man er førstegangsfødende... Jeg fødte faktisk 2 uker før (3 uker før ul-termin), men jeg gikk to dager etter vannavgang før jeg ble satt igang, så om mannen min hadde vært ute og reist hadde han rukket hjem uansett...

Jeg tror heller at du vil føde til termin eller etter denne gangen siden du gjorde det sist også jeg...

ORIGINAL: Tryll

Det er like normalt å føde før termin som etter termin når man er førstegangsfødende... Jeg fødte faktisk 2 uker før (3 uker før ul-termin), men jeg gikk to dager etter vannavgang før jeg ble satt igang, så om mannen min hadde vært ute og reist hadde han rukket hjem uansett...

Jeg tror heller at du vil føde til termin eller etter denne gangen siden du gjorde det sist også jeg...

håper jeg :) han har åpen billett hjem men hjelper ikke mye om fødselen begynner, hehe.tar jo tross alt 24 timer hjem med båt og bil

Back
Topp