Risikosvangerskap

Om det er meg du spør så ja. Snakka med mannen nå, og vi ble enige om å bestille time i uke 11-12.

Har du barn fra før? Siden de skal følge ekstra med på fødselsvekta osv?

Hvor mye kan de se på UL i uke 11-12? Er det noe håp om å få se kjønn?

Hvor mye kan de se på UL i uke 11-12? Er det noe håp om å få se kjønn?
Nei, ser nok ikke kjønn, men kan se om babyen har noen "feil" og om babyen vokser som den skal.

Ikke alltid lett å forstå seg på de der legene. Jeg hadde i første svangerskap tett oppfølging de første mnd pga risikosvangerskap, etter fødsel anbefalte de også tettere oppfølging i siste del neste gang. Jeg fikk ikke det og burde hatt det, men det gikk bra likevel. Fikk igjen beskjeden om at jeg burde få tettere oppfølging og på sykehuset om jeg vil ha en tredjemann, men tviler på det skjer... Så bare belager meg på en kombinasjon av privat gyn og det jeg får av det offentlige, men det er så dyrt å gå til han....

Leste forresten at en bør sjekke kompetansen der en bestiller, da det er endel som tilbyr uten riktig kompetanse. Utstyr er kanskje ikke like bra, men det skumleste er om de mistolker bildene!

Om det er meg du spør så ja. Snakka med mannen nå, og vi ble enige om å bestille time i uke 11-12.

Har du barn fra før? Siden de skal følge ekstra med på fødselsvekta osv?

Glemte å sitére :facepalm: Men så fint! Det er godt å få en ekstra titt :)

Har barn fra før, var normalvektige, men er slankeoperert og da tror jeg det er det at vekten til babyen kan bli litt lav :)

Glemte å sitére :facepalm: Men så fint! Det er godt å få en ekstra titt :)

Har barn fra før, var normalvektige, men er slankeoperert og da tror jeg det er det at vekten til babyen kan bli litt lav :)

Ja, da kan det være greit å følge litt ekstra med :happy:

Back
Topp