Risiko for SA - tabell

CyanC

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Har sett denne oversikten over risiko for SA på nett. Derfor følte jeg meg ganske trygg etter uke 8 begge tidligere svangerskap, men etter å ha mistet i uke 10, og hørt om så mange som har mistet i uke 10-11, så føler jeg meg så usikker på om dette stemmer. Noen som vet?ImageUploadedByBV Forum1458075488.765975.jpg

Jeg tror nok den stemmer, for det er samme tall som står flere steder. Men det er jo sånn at man hører mer om de det ikke går bra med.. Vi får bare krysse fingrene for at det går bra denne gangen :)

Jeg har ikke sett den før. Det var jo egentlig litt betryggende pm den stemmer:)

Uff, syns den bare var skremmende :P er 4+4, så da er jeg i kategorien der 1,5 av 10 mister.. Det syns jeg er mye :(

Jeg har mistet 5 ganger, og alle gangene var mellom uke 6-8. Vil tro gener og dna kanskje har litt å si? Kanskje? Hm..

Jeg har mistet 5 ganger, og alle gangene var mellom uke 6-8. Vil tro gener og dna kanskje har litt å si? Kanskje? Hm..
Ja, det er nok mange ting som spiller inn! Fem ganger var veldig mye. Syntes det var vondt nok å miste en gang og håper jeg slipper å oppleve det igjen. Håper det går bra for både deg og resten av oss denne gangen!:)

Jeg har ikke sett den før. Det var jo egentlig litt betryggende pm den stemmer:)
Jeg vet. Er jo snart i uke 8, og kommer jeg gjennom den er det 95 % sjanse for at det går bra! Etter enda en uke 98%.....det er jo nesten 100...:P men har jo opplevd at det ikke har gått bra etter uke 9 også...

Tror nok tallene stemmer :) sånn som det sies over her så hører man alltid mer om de gangene det ikke går bra enn de gangene det går helt fint (iallefall på internett/forum).

Tipper på at det stemmer. Men har selv mistet i uke 10 og 14. Så føler meg ikke trygg før jeg kjenner daglig liv!

Det er visst mer vanlig å miste enn det man faktisk tror :-/
Men visst det skulle skje så vil jeg heller det skal skje rundt uke 12 fremfor i uke 20 og mer :-( Men selvfølgelig håper vi det ikke skjer noen av oss her inne

Jeg mista i uke 10 før forrige sv.skap. Nå skal det sies at jeg har forhøyet sjanse for å miste gjennom hele sv.skapet da..
Men tror nok den lista stemmer sånn ish. Husk på at det er mange sv.skap som aldri rekker å bli registrert (som mitt da jeg mistet), da blir jo ikke tallene helt nøyaktig heller. Ikke for å skremme altså :)

Back
Topp