Risiko andre graviditet?

Asnnie

Asnnie
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Augustlykke 2015
Jeg er visst gravid :D ❤️ helt fra meg av lykke, men er veldig forsiktig da det fortsatt er tidlig er bare 8dpo :-7
ImageUploadedByBV Forum1472976309.514591.jpg

Men nå er jeg veldig redd, for vi har ett barn og jeg har kun vært gravid en gang tidligere (hva jeg vet). Vet det er så veldig vanlig med spontanabort og siden jeg ikke hadde noen før forrige er jeg livredd og nesten "sikker" på at det vil skje nå :( lurer på om det er noen med to barn som ikke har spontanabortert og kan gi meg litt ro? Selvfølgelig kan man jo være heldig å slippe men utifra andres erfaringer og historier virker det veldig usannsynlig :o :( skal ikke ta sorgene på forskudd altså, bare redd for å kunne glede meg!

Gratulerer! :)

Jeg kan ikke roe deg så veldig ned... men kan si at de fleste av abortene skjer som kjemisk, så når du har kommet til ikm minsker sjansen.. Og sannsynligheten minsker drastisk etter uke 5!
Så du kan i alle fall slappe mer av når du kommer dit.

Hurra❤️❤️❤️❤️ slapp av! Det er ikke større risiko nå enn ellers. Kom inn på mai nå daaaaq❤️savner kjentfolk der :(

Hurra❤️❤️❤️❤️ slapp av! Det er ikke større risiko nå enn ellers. Kom inn på mai nå daaaaq❤️savner kjentfolk der :(
Ååh takk❤️❤️
jeg vet men vil ikke komme inn for tidlig :-7 men ok da, i værste fall får jeg vel flytte ut igjen :( men krysser fingrene for oss begge!! :D

Jeg født i april 13 og i november 14 ;) er ingenting å bekymre seg for :D

Jeg hadde dessverre en spontanabort mellom første og denne graviditeten selv, men av mine venninner som har to barn er det mange flere som ikke har opplevd det enn som har det. Ved positiv test er sjansene størst for at det går bra!:) Gratulerer så mye, og håper det går fint for deg!:)

Der er vanlig å miste, men vanligere og ikke gjøre det. Det er et sjansespill med enormt gode vinnersjanser når testen først har blitt positiv. Fikk to tette uten noen form for problemer, tok det i grunnen som en selvfølge når jeg ble gravid med nr 3. Dessverre mistet jeg den gang, og gangen etter, men ble fort gravid igjen. Folk med flere barn har gjerne opplevd det, rett og slett for de har vært gravide flere ganger. Min mor har født 4 barn uten å miste, det er nok mange av de der ute også :) Krysser fingrene for deg, dette skal gå bra :)

Hadde 3 svangerskap, ett i 2008,2009 og 2011 som jikk strålende:) så det er ikke noe risiko vil iallefall jeg si :)

Jeg har vært gravid tre ganger og ingen spontanabort noen gang. Siste graviditet gikk ikke veien men det var pga en hjertefeil (3% sjanse for at et foster har hjertefeil, og minimal sjanse for at den ikke lar seg reparere, men vi hadde max uflaks).

De aller fleste jeg kjenner har sluppet unna ufrivillige aborter heldigvis :) Statistisk sett er det størst sjanse for at det går bra og sjansen øker for hver dag. Etter ikm øker sjansen, så øker den etter uke 5, så etter uke 8 og når du kommer til uke 12 er du så og si sikra, sjøl om man selvsagt aldri helt kan vite.

Redd for barna sine det er man videre hele livet uansett :) Klem til deg! Det går aller helst bra som du ser!

Gratulerer så mye :D Ikke tenk på dette med spontanabort,bare legg det vekk å nyt svangerskapet. Det som skjer det skjer,men som regel så går det jo bra ;)
Igjen gratulerer

Tusen takk for oppløftende ord alle sammen!! Jeg får rett og slett regne med at det går bra og håpe på det beste :) ❤️

Man må jo bare håpe på det beste. Og de fleste SA skjer jo fordi det er naturen som rydder opp i noe som ikke er levedyktig, så det skal man jo bare være glad for. Ta det som det kommer, og ikke ta sorger på forskudd!

Har en født sept 2012 å er nå 13+1 ♡ ingen spontanaborter her :-) anbefaler deg å lese i termin tråden til mars 2017 der er et innlegg om akkurat dette å tror det vil roe deg ned ❤❤ gratulerer så mye :-)

Jeg har 3 fine barn og ikke hatt en eneste spontanabort<3 så er fult mulig ;)

Back
Topp