Rise and shine...

Escuro

Forumet er livet
Gjett hvem som IKKE ville sove i natt? Var våken fra 3-5 og whinet. Joda, jeg er vant til nattevåk, men vanligvis våkner han, spiser en flaske og sovner igjen. I natt skulle han IKKE ha flaske, vil fremdeles ikke ha. Mistenker vondt i tenna, så etter 1,5 time med byssing og stryking og hyling fra hans side, fikk han paracet. Hjalp jo tydeligvis da, men han sov bare 1 time, og så var det rise and shine... Og remjingen fortsetter [&:] Så, hurraaaa, jeg har fått 4 timer oppstykket søvn i natt [&:]

Føler virkelig jeg har forsøkt ALT nå (utenom sovemedisin), og det siste 1,5 årene har jeg sovet 2 netter. Ene gangen under LT i Oslo, andre gangen hos Lenore på overnatting sist helg. Men da sovnet jeg 3 om natta og våknet 6 av ren rutine [8D] Haahaaaa!!!

Søker jobber, så har sagt til mannfolket at han må ta han om natten dersom jeg skal på intervju en dag. Han tar han jo i helgene, men jeg våkner jo likevel. Har fininnstilt hørsel.
Hadde håpet å bli kvitt nattevåken etterhvert, men føler jeg gjør 1 skritt frem og 3 tilbake hele tiden. Akkurat når ting begynner å bli bedre (at han feks sover helt fra 23-05) så blir det verre (da sover han plutselig bare til 3....)

Huff...Føler med deg, er slitsomt å ikke få nok søvn.
Håper det ordner seg snart...
Her ble det ro om natta når han fikk eget rom, men nå under tannprosessen kan han være mere urolig, men det værste her er at han ikke spiser, sikkert ømt i gommene....

Ja, merker at det er jeksler på gang her. De er ikke kommet opp, men skimter noe hvitt og hovent i gommene.

Huffa, Escuro......

Jeg synes synd på deg....for sånn skal det ikke være...... *klem*......kan det hende at denne pjokken bare må hyle det han vil i noen netter? Jeg er i grunn ikke for sånt, men dere må jo snart få sove.....mat skal han jo ikke trenge nattestid....

ORIGINAL: Snickers

Huffa, Escuro......

Jeg synes synd på deg....for sånn skal det ikke være...... *klem*......kan det hende at denne pjokken bare må hyle det han vil i noen netter? Jeg er i grunn ikke for sånt, men dere må jo snart få sove.....mat skal han jo ikke trenge nattestid....

Om det er noen trøst så er du ikke alene! Lucas er verdens snilleste unge, rolig, og stort sett bare blid og fornøyd. Men om natta blir han et lite monster, som skal kose med mamma`n sin, koste hva det koste vil!!
Og hver gang jeg bestemmer meg for at nå er det nok, da dukker det opp tenner eller andre ting, vær gang!! Blir sliten av å aldri få sovet om natta, det går jo, men hadde aldri klart det om jeg ikke kunne sovet med han på dagen innimellom[&:]

Ikke nytter det å la han ligge å skrike heller, for han gråter til han spyr og nesten mister pusten. Og det innen kort tid! Jeg orker ikke å la han ligge der å ha det vondt, det må finnes en annen måte....!!??

Alexine: du kan jo forsøke avocado-smoothien som t0mmelise hadde suksess med? Her i gården hjalpdet dessverre ikke, har gitt han det i 2 uker uten nevneverdige resultater. Eller, gav han det iblant på morgenen også, og da sov han faktisk lenger enn han pleier (worst case tar han nemlig kun igjen 30 min med søvn på morrakvisten, men med smoothies tok han igjen 1,5 t. Nesten 2 t engang...)

Gruer meg helt sykt til jeg skal begynne å jobbe, for det ser ikke ut som dette er noe han kommer til å legge fra seg med det første. Tør jo ikke la folk passe han heller liksom, for jeg vil dem ikke så vondt [&:] Og helt ærlig er det ikke så mange som har lyst åpasse han på natten, for folk verdsetter nattesøvnen sin. og det skjønner jeg jo godt [&o]

Den ser jeg, Escuro...det kan ikke være lett, føler virkelig med deg!!-----.....har dere prøvd å bare la han grine?

skjønner deg veldig godt, har det på samme måten her! han våkner minst en gang i timen og hvis jeg ikke sitter ved sengekanten til han sovner igjen blir det bare hylskrik i timesvis og det har vi gått bort ifra. når klokken bikker midnatt er det ofte ikke nok å være der heller, eneste han vil er OPP.. så vurderer madrass ved sengen hans og håper han blir tryggere da. men nå har han fått spysyke så vil uansett ha han med oss i hele natt. fredag skal han etter planen sove hos mamma hele natten men spørs jo om det går nå når han er syk... [&:] der røk vel den fri-natten [:(] har bare hatt en natt selv, men da var det julebord og seint i seng..

har jobbet siden januar og går rundt som en zombie på jobb! men de er jo alle klar over det heldigvis og får full forståelse for det. håper ting ordner seg for deg snart!!!! [:)] klem

Du har min fulle og hele medlidenhet. Har sovet 3 netter siden hun ble født og det svir langt inn i sjela.

Håper det ordner seg og at du får noen timer sammenhengende i natt.

ORIGINAL: Hyppolyta

Du har min fulle og hele medlidenhet. Har sovet 3 netter siden hun ble født og det svir langt inn i sjela.

Håper det ordner seg og at du får noen timer sammenhengende i natt.

AMEN Hyppolyta!!!!

Hadde også en periode med bare skrik og vil opp om natta.
Sia han va lyyyyyyyyysvåken så mått vi bare ta han opp og la han få ras fra seg energi.
Men denne uka(fra søndagskveld) og t i dag så har han søv heile natta, forutenom 2-3 tima på tirsdagskvelden.
Da krabba han i skytteltrafikk mellom sofa og stuedør minst 10 ganger før han roa seg og la seg etter å ha fått litt mat i magen. Søv da heile natta uten en lyd.

Alle si at vi gjør han en bjørnetjeneste ved å ta han opp og gi han mat på natta, men har prøvd alt.
Og når han sett å hoppa i senga så nøtta det jo fint lite å legg han ned igjen.
Så det e det eneste som funger her i huset.

Jeg unner deg av hele mitt hjerte mange gode netter med søvn. Det må være SÅ slitsomt i lengden. [&o] Som nevnt oppe her, har dere prøvd å være "streng" og kjøre løpet ut, kanskje? Evt. ta det opp med HS.

Ang. tenner, hvis du ikke har fått det med deg allerede, kan du heve sengen hans. Det kan muligens hjelpe litt.

Håper det blir bedring i sikte ganske snart, for man er ikke mye menneske med bare litt søvn her og der. 

ORIGINAL: el nino

skjønner deg veldig godt, har det på samme måten her! han våkner minst en gang i timen og hvis jeg ikke sitter ved sengekanten til han sovner igjen blir det bare hylskrik i timesvis og det har vi gått bort ifra. når klokken bikker midnatt er det ofte ikke nok å være der heller, eneste han vil er OPP.. så vurderer madrass ved sengen hans og håper han blir tryggere da. men nå har han fått spysyke så vil uansett ha han med oss i hele natt. fredag skal han etter planen sove hos mamma hele natten men spørs jo om det går nå når han er syk... [&:] der røk vel den fri-natten [:(] har bare hatt en natt selv, men da var det julebord og seint i seng..

har jobbet siden januar og går rundt som en zombie på jobb! men de er jo alle klar over det heldigvis og får full forståelse for det. håper ting ordner seg for deg snart!!!! [:)] klem

Å shit!!!! [&o] Så ille er det ikke med Milan, han sovner heldigvis greit, og sover som regel noen timer i slengen. Uff, håper dere finner en løsning på det [&o]

Back
Topp