Risarosa

De er utrolig fine! Skulle også ha kjøpt meg en, men har brukt så utrolig mye penger allerede!

Veldig fine, men lurer på om det blir litt liten plass oppi bagen på tvillingvogna mi. Den er ikke så stor. Hvor lang er de? Tenkte egentlig bare å bruke ullskinn og dundyne som jeg gjorde med tvillingene.

De er fantaskiske fine, får vente å se om det kommer en jente eller gutte baby og så blir det kanskje kjøpxsmile9

De er fantastisk fine, får vente til vi ser om det blir en jente eller gutte baby, og så kjøper vi kanskje

Veldig fine, men lurer på om det blir litt liten plass oppi bagen på tvillingvogna mi. Den er ikke så stor. Hvor lang er de? Tenkte egentlig bare å bruke ullskinn og dundyne som jeg gjorde med tvillingene.
Mener å ha lest de er 90cm :)
Hvilken tvillingvogn har du?

Mener å ha lest de er 90cm :)
Hvilken tvillingvogn har du?
Har en Bugaboo Donkey som jeg tenker å bare slå sammen til enkeltvogn (egentlig halvannen) første halvår. Så får jeg se om jeg kjøper meg en ny vogn når jeg er ferdig med bagen. Tror liggedelen bare er 78x30 cm, så ikke så stor.

Har en Bugaboo Donkey som jeg tenker å bare slå sammen til enkeltvogn (egentlig halvannen) første halvår. Så får jeg se om jeg kjøper meg en ny vogn når jeg er ferdig med bagen. Tror liggedelen bare er 78x30 cm, så ikke så stor.
Den vognen har jeg ikke prøvd :)

Storesøster bruker fortsatt sin risarosa og kan bruke den hele tiden hun trenger vogn. Absolutt beste investering:)

Back
Topp