Risarosa

erta

Elsker forumet
Marsmellows-15
Sommerfuglene 2017
Noen av dere som har prøvd den? Jeg har så lyst på :) vi har voksipose fra før, men den bruker jo storebror, også har vi fått lånt en ikke så pen en med søsteren min, så egentlig klarer vi oss.. men nå har jeg nesten fått mannen på gli, men skulle selvfølgelig hatt litt erfaringer før jeg bruker 3000 på en pose til..

De er sååå fine. Men jeg tar meg ikke råd til en. Har brukt sikkert 20 000kr allerede. Men har såå lyst på:)
Jeg har kun brukt 1000kr denne gangen, og det er på stelleveske. Også er det siste barnet vårt da, så litt gøy å kjøpe de tingene man har veldig lyst på :)

Har hørt at de som har den er kjempe fornøyd! Eneste minus er at den ikke varer så lenge. Men siden dere allerede har en voksipose så kan jo den brukes bør risarosa posen er for liten!:) spørs om storebror er ferdig med den til da. De er jo bare så nydelig!

Har hørt at de som har den er kjempe fornøyd! Eneste minus er at den ikke varer så lenge. Men siden dere allerede har en voksipose så kan jo den brukes bør risarosa posen er for liten!:) spørs om storebror er ferdig med den til da. De er jo bare så nydelig!
Regner med det ikke er så lenge til han er ferdig med den, han er 18måneder :) så ingen problem å bytte når hun vokser ut av risarosaen :)
Men jeg må jo også klare å bestemme meg for hvilken jeg vil ha :)

Regner med det ikke er så lenge til han er ferdig med den, han er 18måneder :) så ingen problem å bytte når hun vokser ut av risarosaen :)
Men jeg må jo også klare å bestemme meg for hvilken jeg vil ha :)
Kanskje en litt nøytral om dette ikke er siste barnet?:) ellers er det jo så mange fine!!:) jeg har falt helt for den mørkegrå med stjerner!:) men endte opp med å ikke kjøpe. Angrer litt, de er jo såå fin!

Kanskje en litt nøytral om dette ikke er siste barnet?:) ellers er det jo så mange fine!!:) jeg har falt helt for den mørkegrå med stjerner!:) men endte opp med å ikke kjøpe. Angrer litt, de er jo såå fin!
Farge har ingen ting å si siden det er siste :)
Jeg har også falt for den mørkegrå med stjerner :)

Vi har kjøpt og den er helt nydelig - også i live!! Vi får ikke testet den før mars, men har hørt mye bra:) jeg synes derimot ikke 3000 er kjempedyrt, med tanke på at det er en helårspose.

Søkte på de nå. Det skulle jeg aldri gjort. De var utrolig fine. Men nå har jeg fått so-ro vuggen, så det får holde.

De er veldig fine, men trenger du vognpose til et Mars-barn? Jeg innbiller meg at vognpose begynner jeg med til vinteren igjen, og da er vel kanskje de risa-rosa-posene begynt å bli litt korte..eller? Er vel ikke noen form for forlengerledd på dem?

De er veldig fine, men trenger du vognpose til et Mars-barn? Jeg innbiller meg at vognpose begynner jeg med til vinteren igjen, og da er vel kanskje de risa-rosa-posene begynt å bli litt korte..eller? Er vel ikke noen form for forlengerledd på dem?
må ha vognpose her vi bor ja. Har vertfall brukt det på de andre. Og blir nok å bruke det på april og mai også, kommer selvfølgelig an på temperatur. Men hjelper jo på at man kan ta ut det inni, så har jeg sommerpose. Og på september er det på tide å ta de frem igjen, og er ungen blitt over 90cm på den tiden så vet ikke jeg..

Kjøpte nytt trekk til voksiposen vi... Ble rimelig løsning. Den holder jo i flere år.

Huff, hadde jeg bare hatt råd....

Back
Topp