Risarosa vognpose

Ønskerenlitentil

Forelsket i forumet
Noen som har erfaring med denne vognposen? Jeg skal ha det denne gangen, har en voksi også :) Synes de er så pene og tok meg ikke råd til å unne meg det med førstemann!

Men - noen som vet om det er leveringstid? Eller om jeg kan bestille ganske rett før termin?

Jeg hadde ikke tørt å vente til rett før så lenge du ikke skal kjøpe den i butikk. Vi skulle ha den til første mann, men etter å ha venta i 3-4 mnd krevde vi pengene tilbake så vi kunne kjøpe en annen. Var utrolig dårlig kommuninasjon med dem, og de virka skikkelig useriøse. Endte derfor opp med easygrow grandma som ligner litt istedenfor, og denne posen kan vi ha mye lengre (passer fremdeles til storebror på snart 2 år) i tillegg til at vi kan bruke den året rundt :D

Gikk vel nesten 14 dager fra jeg bestilte posen og til jeg hadde den.
La inn bestillingen på en lørdag da...
Kjøpte noe annet også der fra, og dem ringte til og med opp for det var noe med den ene varen
Så jeg har ikke noe negativt å si om Risarosa:)

Leveringstid er ca. 3 uker, står det på nettsiden deres:) med vår tok det en mnd, fordi vi bestilte da de hadde sommerferie :wacky:

Vi har denne, og den passer fremdeles til førstemann på vel to år (stor for alderen). Nå skal babyen få overta når den kommer. Super vognpose som vi bare har god erfaring med, og som har vært i bruk hele året. Om sommeren tar vi bare ut dundynen. Jeg husker ikke hvor lang leveringstid det var, men mener det tok noen uker. Det har nok noe å gjøre med at posene er håndlaget.

Tinkafu har noen knallfine også, som ligner. Ikke kabelstrikk da, men strikkede med dundyne inni. Litt billigere er de og :)

Takk for svar! Jeg synes de er så fine, og har jo en voksi city kjøpt ny til treåringen vår. Den er jeg kjempefornøyd med, så beholder den. Men synes risarosaposen er så pen, så denne gangen hadde jeg lyst på den selv om det er litt "tullete" å ha to poser. Da bestiller jeg når lønnen kommer om to uker!:p Så er jeg sikker på å få den i tide. Kommer han i samme svangerskapsuke som storesøster så er det ca 5 uker igjen :)

Back
Topp