Risa rosa vognpose

Mamma_s

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Marslykke 2016
Er det noen som har erfaringer med risa rosa strikka vognposer? Kan den brukes på vintertid? De er jo sååå fine :D

De er veldig fine! Men er det hull til seler så den kan brukes i sittedelen på vogna?

De er veldig fine! Men er det hull til seler så den kan brukes i sittedelen på vogna?
Nei, mener jeg leste på nettsiden deres at det ikke var det fordi det gir uønskede kuldekanaler.. :)

Det er ikke mulig å lage selehull, de anbefaler å bruke løse vognseler, men det blir i mitt hode kaldere da halve ingen må ut av posen.

Jeg tengte å strikke/sy en selv...

Jeg vurderte risa rosa pose, men ente med en saueskinnspose fra rudo og angrer ikke :) er også så stor at man kan bruke den to vintre :)

Jeg vurderte det men kjøpte voksi urban, der er med forlenger så det kan brukast til ungen er fem år.

Vi fikk en, men hadde ikke brukt penger på den selv, av akkurat de grunnene dere nevner.Vår er født i februar, så den første vinteren lå han jo fint i den, men neste høst/vinter da han var 8-9 mnd var han såpass mobil at å bruke pose uten seler var uaktuelt :)

Back
Topp