Risa rosa vognpose

Tiemi

Flørter med forumet
Noen som har erfaringer med risa rosa vognpose? Syntes de er helt nydelige, men lurer litt på hvor lenge den kan brukes før barnet vokser ut av den?

Jeg har ingen erfaring, men er helt enig i at de er nyyyydelige. emoticon

Så derfor har jeg strikket/sydd min egen, den er ca 90 cm lang (understykket), og passer derfor godt i Emmaljungaen vår. 2åringen her nærmer seg meteren, så han kan ikke bruke den lenger, men så er han lang også da.. Men hvertfall til halvannet år, vil jeg tro...

Ser på nettsidene til RisaRosa at deres også er 90 cm, men usikker på om det er totallengden med bretten, eller underlengden. Sende dem en mail og spørre? 

Ja, tenkt til å sende de en mail :) Mener å huske at jeg har sett at de passer akkurat i en emmaljunga vogn så da er den jo ganske stor. Vurderer å strikke/sy en jeg også pga prisen, men har sååå lyst på akkurat den så frister veldig og kjøpe den :)

Jeg skal bestille så snart jeg vet kjønn :) De kan sy opp til 90 cm til et par ekstra hundrelapper ;)

Hva koster disse???

Tamera1985 skrev:
Hva koster disse???

Tror de koster 3000 kr, leste det et sted på nettet hvertfall :)

åååååååååå 

Tamera1985 skrev:
åååååååååå 

Enig! Derfor jeg vurderer å lage en kopi :)) Men skjønner godt prisen, de er jo tross alt håndlagde..

Ja de er absolutt verd det, men har likevel ikke råd nå :( typen er permitert :(

Back
Topp