Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der mangler jeg litt ja.. Litt usikker på hva jeg trenger egentlig.Og hva med til deg selv i barseltiden?
Skal den ha tykk eller tynn bunn da?På pizzaen min vil jeg ha Kjøttdeig/kjøttboller, løk, mais, tomat og maaaasse ost![]()
Alt til babyen er kjøpt inn men ikke montert eller gjort klart enda. Snart på tide velHar du gjort klart alt til babyen? (gidder ikke lese alle spm tidligere så jeg driter i om de kommer to ganger)
Spiser ikke NOE sjømat, så neiEr du glad i fisk?
Sånn midt på tre, ikke for tynn..Skal den ha tykk eller tynn bunn da?
Hva med fyllet da? Skal det være over eller under osten?Sånn midt på tre, ikke for tynn..
Hvorfor ikke? Er du allergisk?Spiser ikke NOE sjømat, så nei![]()
Fortsatt veldig fan av deSyns du Astrid og steffen var flink ikveld?
Hva slags bilsete har du kjøpt?Alt til babyen er kjøpt inn men ikke montert eller gjort klart enda. Snart på tide vel![]()
Har du kjøpt ammeinnlegg?Der mangler jeg litt ja.. Litt usikker på hva jeg trenger egentlig.
Hehe nei! Jeg er bare suuuperkresenHvorfor ikke? Er du allergisk?![]()
Hvis det er kjøttdeig på, så må osten være over, er det kjøttboller vil jeg ha osten under..Hva med fyllet da? Skal det være over eller under osten?
Når tenker du å gjøre det?Alt til babyen er kjøpt inn men ikke montert eller gjort klart enda. Snart på tide vel![]()
Har kjøpt maxi cosi et eller annetHva slags bilsete har du kjøpt?
Det er kjøpt inn jaHar du kjøpt ammeinnlegg?