RIP Vår

Anitata

Gift med forumet
Da var den ene gullfisken vår, Vår Staude, gått bort... Så da er Jan B. den eneste gullfisken igjen. Stakkar Jan B...[&o]
Vi har andre fisker da, sånne tynne og sånne som suger seg fast til glasset. Får håpe han får fint selskap i de da[:)]

Jeg og pus har allerede hatt bisettelse for henne....

Stakkar fisken..... [:(]

Godt den andre har noen igjen da [:)]
Vanvittig kult navn da, Vår Staude [:D]

hehe, vedkubbe? uff, jeg heiv hu bare i do jeg da...
Helsa hennes har skranta litt siste uka, så det var ikke helt uventa da men..[;)]

Godt å høre at Steven... gullfisken til min søster har fått selskap. Han døde etter at hun skulle skru ned varmepuma på 20 grader, men ikke bare det.. hun slo den over på aircondition. Så han frøs i hjel, hjalp heller ikke med livredning på peisen heller. Han hadde gitt opp. Så sorgen var å ta å føle på...

ORIGINAL: ¤cessan¤

Godt å høre at Steven... gullfisken til min søster har fått selskap. Han døde etter at hun skulle skru ned varmepuma på 20 grader, men ikke bare det.. hun slo den over på aircondition. Så han frøs i hjel, hjalp heller ikke med livredning på peisen heller. Han hadde gitt opp. Så sorgen var å ta å føle på...

uff da, hehe, må jo le litt å[:D] da får de kose seg oppi gullfisk-himmel'n friske som en fisk[8D]

ORIGINAL: siljemor83

ORIGINAL: lagopus

hehe, vedkubbe? uff, jeg heiv hu bare i do jeg da...
Helsa hennes har skranta litt siste uka, så det var ikke helt uventa da men..[;)]

pleier å hive dem i do vi å,men denna var så diger at dassen hadde ikke klart å skylle den ned ...[;)]

akvariumet er 450 liter[;)]

hehe så bra at du er så omsorgsfull med fisken din[;)]

Oj så stilig med sånn stort akvarium!! vårt er bare 60 liter, syns det egentlig er nok...[:)] Må ta lang tid å rense det akvariumet da![:D]

Back
Topp