*Snuppo+1+1* Forumet er livet VIP 15 Sep 2009 #3 Så trist....[:(][:(] sist jeg leste om han så hadde han kommet seg,og var blitt mye bedre....
anita_29 Elsker forumet 15 Sep 2009 #10 ORIGINAL: Snuppo og Sneipen Så trist....[:(][:(] sist jeg leste om han så hadde han kommet seg,og var blitt mye bedre.... [:(]
ORIGINAL: Snuppo og Sneipen Så trist....[:(][:(] sist jeg leste om han så hadde han kommet seg,og var blitt mye bedre.... [:(]
Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤ 15 Sep 2009 #12 ORIGINAL: Elimor Veldig trist[:(] Min ungdomshelt er død....[&o] [:(][:(][:(][:(][:(][:(]
M Martha2 Gift med forumet 15 Sep 2009 #14 veldig trist[:(][:(] kanskje en må lete frem dirty dancing i kveld...
Årolilja Forumet er livet 15 Sep 2009 #17 Jeg har ikke fåt tmed meg at han var syk, hvordan syk var han? Kjekke fine mannen..
Ju9ta Forumet er livet 15 Sep 2009 #18 Mistet min STORE ungdoms forelskelse[:(][:(][:(][:(][:(] Helt siden Dirty Dancing så har jeg alltid hatt et "Crush" på han..[:(][:(]
Mistet min STORE ungdoms forelskelse[:(][:(][:(][:(][:(] Helt siden Dirty Dancing så har jeg alltid hatt et "Crush" på han..[:(][:(]