Ringtesten

Elledille

Ønsker nr. 3
Har noen av dere forsøkt ringtesten for å sjekke hvilket kjønn dere venter (og evt. har fra før)?
Ser mange får resultater som stemmer, så jeg syns det er spennende. Jeg sliter litt med å få det helt til, men det ser ihvertfall ut som jeg får gutt, gutt, så gutt-jente på nr. 3... Dvs. ringen både pendler og sirkler. Jeg har to gutter fra før, så nå spørs det om det er tvillinger eller en tvekjønnet i magen denne gang! :p

Last edited:
Den sier jente på meg, har gjort det de gangene jeg har prøvd i noen år, men jeg tror likevel det blir en liten gutt :)

Svigermor har tatt det på meg. Første traff hun riktig på, og det kom en jente. Nå skal det komme gutt. Har en gutt følelse å :)

Her viser det gutt. Så får se da :) jeg har ei jente fra før så hadde Vært koselig med en gutt :)

Får du bare gutt, eller jente først? Den skal vel ta med de barna som alt er født også, så da er den ikke idiotsikker :p

Får du bare gutt, eller jente først? Den skal vel ta med de barna som alt er født også, så da er den ikke idiotsikker :p

Etter hva jeg har hørt så hvis man holder ringen umi ett hårstrå over magen når man er gravid så viser den hva man har I magen. Er man ikke gravid og holder ringen over håndleddet skal den vise hva du har og kommer til å få.. kan hende jeg har misforstått altså

Etter hva jeg har hørt så hvis man holder ringen umi ett hårstrå over magen når man er gravid så viser den hva man har I magen. Er man ikke gravid og holder ringen over håndleddet skal den vise hva du har og kommer til å få.. kan hende jeg har misforstått altså

Da skal jeg prøve det i kveld :D

Man skal feste en gullring i et hårstrå og holde den over håndleddet (håndflaten opp og helt i ro med hånda som holder hårstraet). Ringen vil starte og bevege seg i en pendlende( frem og tilbake) eller sirklende bevegelse. Pendel er gutt, sirkel er jente. Mellom hvert barn bremser eller stopper den opp litt, og til slutt skal den stoppe opp, men det har ikke jeg klart :)

Den viste gutt sist og det kom gutt :) denne gangen viser den jente så vi får se:)

Viser gutt på meg, blir spennende å se! :D

Sist fikk jeg jente, så jente-gutt. Jeg har jo fått en jente :) Og litt spent på hva som viser seg på UL :p Har ikke prøvd det nå...

Har prøvd nå,og det sier jente :) Sist fikk jeg gutt og da sa ringtesten gutt og :)

Oi, denne må jeg prøve. Aldri prøvd før faktisk.

Når jeg holder hånda i ro, så er det ingen bevegelse på ringen. Det var det ikke sist heller, men har fått ei flott jente :)

Back
Topp