Ringtesten

ORIGINAL: mamma til leah

ORIGINAL: Hope88

Den viste både gutt og jente, gosh!![:-]

Den viser hvor mange barn du får, ogå i rekkefølge. Den stopper selv når den er ferdig[:)]

Da får jeg isåfall en drøss med unger, først jente, så gutt, så 2 jenter så gutt, og da orka jeg ikke holde den mer hehe[:D]

hmmm...litt usikker på om den går frem og tilbake eller i en liten sirkel...Jeg tror innerst inne det er en gutt jeg venter og vi har et ørlite håp om at det er tvillinger

ORIGINAL: Onyxia

hmmm...litt usikker på om den går frem og tilbake eller i en liten sirkel...Jeg tror innerst inne det er en gutt jeg venter og vi har et ørlite håp om at det er tvillinger

Da blir det kanskje en jente og en gutt da?[:)] Åå det virker faktisk veldig kos ut med tvillinger! Siden du har håp om det, så håper jeg at dere får det![:)]

Takk, ja hadde vært kjekt det :) BF har tviling fødsler i familien så vi blir ikke overrasket om vi får vite det er 2 der inne. Samme for meg om det er gutt eller jente, 1 eller 2...så lenge barnet/barna er friske og velskapt :)

Skal gjøre det senere når mannen ikke er hjemme. Han tror vel jeg er gal hvis jeg gjør det nå[8D]

Satt på skype med min BF når jeg gjorde det, han var like interssert som jeg:  *so which way is it going? is it twins?* han er søt da :)

Her ble det gutt i følge denne testen[:)]

Her sier den gutt. Husker ikke hva den sa sist. Tror det var litt forskjellig hver gang jeg prøvde.

For meg spiller det ingen rolle, jeg vil bare at spiren skal kloooore seg fast denne gangen!

Her skal det visstnok bli gutt[8D]

Her gikk den i sirkel, så det blir nok jente, føler det litt selv å pluss ei healer har scannet meg, å så masse rosa... spennende altså..

Når jeg gikk gravid med jenta mi, gikk den rundt i sirkel, så stoppet den, gikk frem å tilbake, så stoppa den, gikk rundt i ring, og stoppa helt!

Jente-gutt-jente.... Får tydligvis 3 barn:)

Stemte på jenta mi ihvertfall, nå går den frem å tilbake, så kanskje gutt?

jente!![:)]

Pjokk, gutt, kille... Men vi får nå se..

Jeg sliter med å få løst et hår!! [:D]

Sist gang gikk den i ring og det ble jente

Denne gangen gikk den frem og tilbake, blir spennende å se om det stemmer! Planen er å ikke vite kjønnet denne gangen, lage det litt spennende! [:)]

tok testen eg[8D]i følge den ska det bli jente
spennende og se
det kinesiske kartet har stemt alle gangene på meg og denne gangen sier det jente så spennende og se omdet stemmer
og en har spådd meg og såg vi kommer til å få en tulle
uansett spennende jaaaaaaaaaaaaa[8D]

hrrm.. den går frem og tilbake... bare lurte på - kan få kort hårstrå ha noe påvirkning?

her sier den gutt hehe vi får se vi får se :P

Back
Topp